Pincér nélkül

Régimódi Étterem SzarvasRégimódi Étterem Szarvas a térképen

2021. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2021. augusztus 23.
Mikor ezt választottam tudtuk, hogy nincs kiszolgálás, nincs ezzel gond. Elvettük az étlapot, bementem rendelni és az italokkal tértem vissza. Férjem csirkehúslevest evett. Ez gazdagon volt és jó ízű. Szóltak, hogy mehetek a következő fogásért. Férjem csirkemellcsíkokat kért, krumplipürével, uborka salátával, én pedig vegyes halból egy halászlét. Nagyon finom volt és egyetlen szálka sem volt benn és bőr sem. Az edényeket visszavittem és a pultnál fizettem. Ottlétünket cukorkával jutalmazták. Az ételek finomak voltak, az árak kedvezőek és a nagy forgalom ellenére összesen 3/4 óra alatt megebédeltünk. Ha erre járunk újra betérünk.

Régimódi Étterem további értékelései

2019.09.20egyedül
Rendszeresen visszajáró vendég vagyok, sőt családi rendezvényt is tartottunk már itt. Nagyon kellemes, valóban régimódi hangulatú hely. Én ugyan pacalt enni járok ide, mert azt egyedülálló módon készítik, de amikor családi rendezvényen voltunk, mindenki elégedeten nyilatkozott az ételéről. Ugyan...
2019.06.01a párjával
Szarvastól 4 km-re az országút mellett álló hangulatos épület (hajdani tanyai iskola) hangulatos előkerttel és belsővel. Bár ez a belső már inkább tájházra hajaz, de nem éreztük túlzásnak a régi falusi használati tárgyak mennyiségét, szeretjük az ilyesmit. Az étterem egyebekben viszont nekünk...
2018.07.01családjával
Egy kis autótúrán voltunk nagyszüleim szülőhelyén (Szarvas-Békésszentandrás), Ittjártam értékelések alapján ebédeltünk a Régimódiban. Tényleg olyan volt, mintha hazamentünk volna, nagyon ritkán evett kedvencemet, a pacalt (nagyapán szóhasználatával: paclat) ettem, nem kis mennyiségben, el is...
Lelkesház Szarvas - Napi árak
2024.10.02-ig
Lelkesház Szarvas
Hotel Kumánia Kisújszállás - Pünkösdi kikapcsolódás
Pünkösdi kikapcsolódás
05.17-20.
Hotel Kumánia Kisújszállás
Bordűr Wellness Hotel és Szőnyegmúzeum Békésszentandrás - Napi árak félpanzióval