Családi ünneplés

Halászcsárda Százhalombatta SzázhalombattaHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta a térképen

2018. decemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2019. március 10.
Százhalombattai rokonaink által szervezett családi ünnepségre mentünk ebbe az étterembe, amelyet a battaiak közül sokan kedvelnek, főleg a középkorosztály, illetve az idősebbek. Házias, magyaros ételeket készítenek, nevükhöz illően halételeket is. Helyszín a Duna-part, az étterem előtt elegendő parkolóhelyet alakítottak ki.
A beltér tágas, 2 teremben sok asztal található. Hagyományos csárda berendezés.
Az étlap szintén hagyományos, hosszú. Az alapanyagok és az elkészítés átlagos, az adagok hatalmasak. Azt nem mondanám, hogy egészségesen főznek. Az ebéd szervezője vegyestálakat rendelt, amelyeket időre kértünk. A vegyestálak összetétele nem volt szerencsés, több zsíros húsféle is rákerült, amelyek sokak tetszését nem nyerték el. Ugyanakkor a csirkehúsok hamar elfogytak.
Az italrendelések felvétele már az érkezéskor is meglehetősen vontatott volt, de étkezés közben is azt tapasztaltuk, hogy vadászni kellett a személyzetet, hogy végre lehessen italokat rendelni. Igaz, amikor végre ott voltak, akkor rendben volt a kiszolgálás.
Az ételt nem mi fizettük, de láttam az étlapot, az árfekvés korrekt, nincsenek elszállva. Összességében 3,5-re értékelem a helyet, de ezúttal felfelé kerekítettem.
Halászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - Étel/italHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - Étel/italHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - MosdóHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - Étel/italHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - Külső képHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - BelsőHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - Külső képHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - EgyébHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - BelsőHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - BelsőHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - Étel/italHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - Étel/ital

Halászcsárda Százhalombatta további értékelései

2023.02.18a párjával
A százhalombattai Halászcsárda kifejezetten jó élményünk volt. Hangulatos beltér, remek lokáció, a Duna mellett, kedves kiszolgálás, baráti árak. Ettünk egy haltepertőt, ami friss alapanyagból készült, kifejezetten jól sütötték meg, kár, hogy mirelit hagymakarikát adtak mellé. A körömpörkölt...
2020.10.10a párjával
Tulajdonképpen úgy kezdődött a dolog, hogy Martonvásárban beparkoltunk a Postakocsi parkolójába, és kérdeztük, hogy milyen feltételekkel ehetünk valamit. Órákig kell várni - mondta az őszinte hang. Brr… akkor lóhalálában máshová. Gyors séta a kastély előtt, éppen tökkiállítás van, de a...
2016.06.06családjával
Bővebben : egy kellemes ebédet, jó ízeket, tisztességes, gyors kiszolgálást, még megfizethető árakat vártunk, és ezt meg is kaptuk. Pécsről Budapest felé menet egy helyi barátomtól kértem segítséget hol tudnánk ebédelni a környéken és ezt a "műintézményt" ajánlotta. Kellemes légkör, bár...