Akkor ez

Halászcsárda Százhalombatta SzázhalombattaHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta a térképen

2020. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. október 10.
Tulajdonképpen úgy kezdődött a dolog, hogy Martonvásárban beparkoltunk a Postakocsi parkolójába, és kérdeztük, hogy milyen feltételekkel ehetünk valamit. Órákig kell várni - mondta az őszinte hang. Brr… akkor lóhalálában máshová. Gyors séta a kastély előtt, éppen tökkiállítás van, de a távolban látszanak Százhalombatta kéményei! És ott van jó halászcsárda az ittjartam.hu ajánlásával! Több se kellett, indultunk is Százhalombattára! Ercsi után meg is lett, lementünk a Duna partjára, és eléggé jó helyet találtunk! Nem voltak sokan, de a délután nem is az az időpont volt, amikor sokan kellene, hogy legyenek. Van ponty-, harcsa- és vegyes halászlé is. Legyen a vegyes! Hogy eszek még valamit vagy sem, az a jóllalkottsági foktól függ. Nagyon finom volt a halászlé, el kel ismerni! Belsőséggel, a bogrács alatt szeletelt erős, pirospaprikával. Jó találat! Sűrű volt a leve, tényleg halból készült, nem egy híg paprikás lé. Annyira elég is volt, hogy a végén már csak egy rántottgombát nyammogtam el, még egy nehezebb étel nem ment volna simán. Feleségem nagyon finom, sokféle gombából készült levest evett, majd szarvaspörkölttel folytatta. A kiszolgálás figyelmes, gyors volt, semmi kifogásunk a vendéglátó modor ellen sem.
Halászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - Külső képHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - BelsőHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - BelsőHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - BelsőHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - MosdóHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - MosdóHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - BelsőHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - Étel/italHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - Étel/italHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - Étel/italHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - Étel/italHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - BelsőHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - EgyébHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - BelsőHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - EgyébHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - Belső

Halászcsárda Százhalombatta további értékelései

2023.02.18a párjával
A százhalombattai Halászcsárda kifejezetten jó élményünk volt. Hangulatos beltér, remek lokáció, a Duna mellett, kedves kiszolgálás, baráti árak. Ettünk egy haltepertőt, ami friss alapanyagból készült, kifejezetten jól sütötték meg, kár, hogy mirelit hagymakarikát adtak mellé. A körömpörkölt...
2019.03.10családjával
Százhalombattai rokonaink által szervezett családi ünnepségre mentünk ebbe az étterembe, amelyet a battaiak közül sokan kedvelnek, főleg a középkorosztály, illetve az idősebbek. Házias, magyaros ételeket készítenek, nevükhöz illően halételeket is. Helyszín a Duna-part, az étterem előtt elegendő...
2016.06.06családjával
Bővebben : egy kellemes ebédet, jó ízeket, tisztességes, gyors kiszolgálást, még megfizethető árakat vártunk, és ezt meg is kaptuk. Pécsről Budapest felé menet egy helyi barátomtól kértem segítséget hol tudnánk ebédelni a környéken és ezt a "műintézményt" ajánlotta. Kellemes légkör, bár...