Jó hely

Halászcsárda Százhalombatta SzázhalombattaHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta a térképen

2022. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2023. február 18.
A százhalombattai Halászcsárda kifejezetten jó élményünk volt.
Hangulatos beltér, remek lokáció, a Duna mellett, kedves kiszolgálás, baráti árak.
Ettünk egy haltepertőt, ami friss alapanyagból készült, kifejezetten jól sütötték meg, kár, hogy mirelit hagymakarikát adtak mellé.
A körömpörkölt is ízlett, nem volt filézve, de én pont így szeretem. Egyike volt a legjobb pörkölteknek, amit étteremben ettem.
A panna cotta is jól sikerült, nem tipikus magyar csárdába való desszert, de szerettük, ízre, állagra egyaránt.
Ide szívesen visszatérnék egy halászlére és egy pacalpörköltre.
Erős négy pont.
Halászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - EgyébHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - EgyébHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - EgyébHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - EgyébHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - EgyébHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - EgyébHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - EgyébHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - EgyébHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - EgyébHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - EgyébHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - EgyébHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - EgyébHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - EgyébHalászcsárda Százhalombatta Százhalombatta - Egyéb

Halászcsárda Százhalombatta további értékelései

2020.10.10a párjával
Tulajdonképpen úgy kezdődött a dolog, hogy Martonvásárban beparkoltunk a Postakocsi parkolójába, és kérdeztük, hogy milyen feltételekkel ehetünk valamit. Órákig kell várni - mondta az őszinte hang. Brr… akkor lóhalálában máshová. Gyors séta a kastély előtt, éppen tökkiállítás van, de a...
2019.03.10családjával
Százhalombattai rokonaink által szervezett családi ünnepségre mentünk ebbe az étterembe, amelyet a battaiak közül sokan kedvelnek, főleg a középkorosztály, illetve az idősebbek. Házias, magyaros ételeket készítenek, nevükhöz illően halételeket is. Helyszín a Duna-part, az étterem előtt elegendő...
2016.06.06családjával
Bővebben : egy kellemes ebédet, jó ízeket, tisztességes, gyors kiszolgálást, még megfizethető árakat vártunk, és ezt meg is kaptuk. Pécsről Budapest felé menet egy helyi barátomtól kértem segítséget hol tudnánk ebédelni a környéken és ezt a "műintézményt" ajánlotta. Kellemes légkör, bár...