Hála a szomszéd étteremnek itt kötöttünk ki

Gesztenyéskert Vendéglő SzécsényGesztenyéskert Vendéglő Szécsény a térképen

Kiváló 2018. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 21.
Mivel a szomszédos lepénytanyában nem szolgáltak ki, gyorsan kerestünk valamit a körényéken, és így jutottunk ide nagy szerencsénkre.
Valami azért lehet a sorsban.
Nagyon jó hely, kellemes kerthelyiséggel, udvarias kiszolgálással, megfizethető árakkal. Igaz a limonádé kissé drága, de tele van finom gyümölccsel, és ebben a melegben nagyon jól esett a jéghideg ital. Sokat is ittunk, a végösszeg majd fele csak ennek a számlájára írható.
A kiszolgálás gyors, és figyelmes, nagyon szeretem látni amikor a pincér szabályosan adja az asztaltársaságnak sorban az étlapot, és nem a másik orra előtt nyúl át a tálalás közben, ezt sok helyen itthon sem csinálják, külföldön pedig szinte nem is létezik ez a tudás, vagy figyelem.
Levesnek francia hagymalevest, májgaluska levest, és húsleves hússal, zöldségekkel ettünk.
A hagymaleves finom volt, kellemesen krémes, de mégsem leszűrt. A májgaluska leves házi gyártású ( saját) májgaluskával, és nem fagyasztottal, nagyon jó és sok sűrűvel tálalva, a húsleves szintén olyan amilyennek lennie kell, sok hússal, mind igazán ízletes fogás.
Főételnek szűzérmék erdei gomba szósszal, sajttal, sonkával, őszibarackkal töltött sertés szelet, sertésszeletek konyhafőnok módra tócsnival voltak.
Mindegyik főételről elmondható, hogy úgy az ízek, mint az állag, és az elkészítés módja is rendben voltak. A gomba szósz nagyon finom, valóban nagyon "gombás" volt, a töltött szelet nem volt kiszárítva mint annyi helyen szokták, kimondottan szaftos volt, részben az őszibaracknak köszönhetően is. A konyhafőnök módra sertés pedig a tócsnival igazi telitalálatnak biznyult. Sok és bőséges fűszeres íz, de mindez szép harmóniában a hússal, és tócsnival. Nem követték el azt a hibát, hogy a tócsnival a ragu szaftját próbálták elütni, vagy felitatni, így maga a tócsni nem ázott el, és az állaga is nagyon jó volt.
Végezetül kimondottan jó kedvvel, és teli hassal álltunk fel az asztaltól.
Gesztenyéskert Vendéglő Szécsény - Étel/italGesztenyéskert Vendéglő Szécsény - Étel/italGesztenyéskert Vendéglő Szécsény - Étel/italGesztenyéskert Vendéglő Szécsény - Étel/italGesztenyéskert Vendéglő Szécsény - Étel/ital

Gesztenyéskert Vendéglő további értékelései

2023.01.15a párjával
Ez aztán abszolút ittjartam-tipp. Szécsény felé tartva egy késői ebéd reményében parkoltunk le ide, a fél ország zárva van szombaton is, de ez itt nem, ez nyitva volt, bár kívülről úgy nézett ki, hogy ez a hely is zárva. De aztán mégsem. Ezen a weboldalon néztük meg, hogy ez a város legjobb...
2021.05.18barátokkal
A vírus után most először mentünk étterembe. Ipolytarnócról visszafelé jövet választottam e helyet. Ami ott van az inkább büfé jellegű. Jól döntöttem. Barátainkkal voltunk 5-en és különféle ételeket ettünk. Én májgaluska levest és harcsapaprikást sztrapacskával. Mindekettő nagyon finom volt és...
2020.03.08a párjával
Egy hirtelen ötletként elmentünk Szécsénybe kirándulni. Sajnos a kastély vasárnap nem látogatható, viszont a retró múzeumot megnézhettük, itt ajánlották ezt az éttermet. Mondtuk, hogy a Lepénytanyába foglaltunk asztalt, erre kaptuk az ajánlatot hogy inkább itt ebédeljünk. Nem bántuk meg,...