Ha otthon is ilyen lenne, a család éhen halna

Jobb Mint Otthon Kisvendéglő SzegedJobb Mint Otthon Kisvendéglő Szeged a térképen

Gyenge 2018. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 26.
Nyolcan mentünk vacsorázni, fél 9re foglaltunk asztalt. A stégen kaptunk helyet, ami nagyon hangulatos volt. Kicsit előbb értünk oda, de ennek ellenére le tudtunk ülni. A pincér szólt, hogy kicsit várni kell. A kicsiből háromnegyed óra lett, de még oda se jöttek, hogy milyen italt hozhatnak, illetve étlapot sem kaptunk. Ültünk, vártunk, bosszankodtunk. Mikor már a szúnyogok kezdtek jóllakni belőlünk, megkérdeztük, bemehetünk-e a zárt részbe. Persze, hogyne, kaptunk asztalt. De se italt, se étlapot még mindig nem. Mikor ezt szóvá tettük, a pincér kritikán aluli hangnemben kioktatott bennünket, hogy nemrég jöttünk, várjunk a sorunkra, most csapták le a csengőt vagy mit, hogy új vendégek érkeztek. Mármint mi, akik már egy órája ültünk ott, éhen- és szomjanhalófélben. Mikor szóvá tettük ezt, csak vállrándítás volt a válasz. Ahogy néztük a vendégeket, gyakorlatilag már mindenki evett, vagy legalábbis ivott valamit. Csak mi nem. A társaság fele már ott tartott, hogy feláll és elmegy, de végül is maradtunk a többiek kedvéért. 10 óra felé megkaptuk az étlapot, két órai várakozás után. Az összes rendelést felvették. Hozták az italt, majd újabb fél óra múlva, a reklamálásunkra mondták, hogy már fő a halászlé. Jó, de az előétel? Majd rövid időn belül kihozták egyszerre a halászlét és az előételt - merthogy az előétel rendelését később adtuk le... Vicces. A pincér nem volt a helyzet magaslatán, ha megnézi a kis füzetecskéjét, rögtön észreveszi, hogy minden egyszerre lett rendelve, hogy ne kelljen megint órákat ülnünk. Végül minden megérkezett. Az egész étterem már üres volt, csak mi "vacsoráztunk", amit fél 12 körül fejeztünk be.
Összességében a hely nagyon kellemes, a pincérek kritikán aluliak, az ételek átlagosak, ami nem halas. Ugyan a halászlét mindenki dicséri, azt nem ettem, nem tudok róla nyilatkozni.
Hulla fáradtan mentünk haza és estünk az ágyba a röpke 4 órás vacsora után... Az biztos, hogy ide többet nem megyek, és hogy nem is ajánlom a helyet senkinek. Még most is dühös leszek, ahogy ezeket a sorokat írom...

Jobb Mint Otthon Kisvendéglő további értékelései

2023.01.23családjával
Kiemelkedő halászlé-élményeim jelentős része szegedi vagy Szeged környéki halászcsárdákhoz kötődik. A domaszéki Rózsakert vendéglő, az Algyői halászcsárda, a Kiskőrössy illetve Jobb, mint otthon, ezek hozták az 1995 óta eltelt több, mint negyed évszázadban a legjobb és legstabilabb élményeket....
2022.11.22a párjával
Egy esős pénteken gondoltuk, békacombot eszünk. A Jobb Mint Otthon Kisvendéglőben volt erre lelhetőség. Foglaltunk gyorsan asztalt. Mikor kiértünk, nem sokan voltak, de ez hamar megváltozott. Két levest kértünk meg két adag rántott békacombot. A levest egy üvegtálban hozták. tetemes...
2022.04.18barátokkal
Éttermet kerestünk Szegeden, véletlenül találtuk az éttermet, és utólag nagyon örültünk neki. Isteni halas tálat ettünk! Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki Szegeden jár, menjen el. Nem fogja megbánni!