Szilveszteri buli

Jósika Pincze SzegedJósika Pincze Szeged a térképen

Szörnyű 2016. decemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. január 2.
Nagyon boldog voltam, ahogy megtudtam, h nyertem egy 1 főre szóló (ez is milyen már...) vacsorával egybekötött szilveszteri bulira jegyet. Még aznap elmentünk és a másik jegyet kifizettük, a hölgy mondta, h megmutatja hol is leszünk. Rutinosan zseblámpát (!!!) ragadott és elindultunk a pincébe, ahol hideg volt, és a nagy nehezen megtalált villanykapcsolás után is félhomály...
Tehát 31-én este 9 körül értünk oda, nem mertem csinos ruhában menni, inkább a pulóver, farmer mellett döntöttem, ami jó döntés volt, hiszen nem sokkal volt melegebb, mint előző este... Elkezdték a vacsit kihordani, egy "pincér" 2 tányér (!!) kaját hozott. Azért hozzánk is odaértek... Sültes tálat kértünk, amin sült kolbász, malacsült, párolt káposzta és tört krumpli volt az írás szerint, ugyanis, olyan sötét volt, h nem láttam mit eszek. Világítást 4 db mennyezeti lámpa, és az asztalokon vizespohárba állított teamécses biztosította a hangulatot... Visszatérve a vacsorára: jéghidegen kaptunk mindent! A kolbász nem csak azért volt ehetetlen mert agyon sütötték, hanem egyébként is, vmi Tesco minőség volt... A krumpliba a bors rendesen beleszaladt, pedig szeretem a fűszeres ételeket, de ez überelt mindent. A Somlói galuskát műanyag tálkába kaptuk, műanyag villával!!!!!!!!!!!!!!! Vacsora után gondoltuk, kikérünk egy üveg bort, h ne kelljen örökké rohangálnunk. Nos, egy borozóban nem volt hűtött bor... Üdítő mellett döntöttünk, ott kétféle közül választhattunk.... Később egy vbk-ra még meghívott a párom, a kólából a bubi hiányzott...
Fél 11-kor elérkezett az est fénypontja: a zenész felszerelése "elszállt", ezzel együtt az én agyam is. Fizettük. Haza jöttünk. Azt hiszem ez e hely valóban csak a társasjátékozásra való... Arra a 4-5 emberre talán oda tudnak figyelni... Nekik valószínűleg nincs igényük, pl egy vodka-narancsra... meg gondolom a meleg bort is szeretik... a kóla múlt hétről maradhatott... meg ennyiért üveges üdítőt várnék, nem pedig a pohárba öntőst... Tehát kedves Jósika Pincze, köszönöm, h emlékezetessé tettétek a szilveszterünket!

Jósika Pincze további értékelései

2016.05.03barátokkal
Nekünk a szerda este az Jósika Pincze! Már másfél éve töretlen hűséggel töltjük itt az esténket, minden szerdán. Játszunk és nyerünk! Mert társasjátékozunk. Az igazi mégis az, hogy otthon érezzük magunkat, ropi, zsíros kenyér, szendvics, házi sörök és széles bor választék vár minket. A...