Szívesen ebédelünk itt

Kastélykert Fogadó Étterme SzegedKastélykert Fogadó Étterme Szeged a térképen

2020. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. június 21.
Ha erre járunk és pont ebédidő van szívesen betérünk.Gyors, de nem utolsó sorban udvarias a kiszolgálás. Most a járvány idején egy kicsit másképp működik, de nagyon rugalmasan megoldották a "svédasztalos" jelleget. Úgy gondolom, hogy mindenki tud magának,ízlésének megfelelő ebédet választani.Forgalmas út mellett, nem csak átutazó vendégek vannak, ami bizonyítja, szívesen ebédelnek a környékbeliek is. Nagy parkoló áll a vendégek rendelkezésére.

Kastélykert Fogadó Étterme további értékelései

2022.08.30a párjával
Szeged belvárosától 10 perc autóval ez a Fogadó, ahol egész héten svédasztalos menüvel várnak, H-P csak 1.999,- Ft-ért. Általában előző napról is marad menü így igazán nagy a választék. Az ételek finomak.
2018.12.05gyerekekkel
Gyermekeimmel voltam ebédelni, megérkezéskor a pincér kedvesen, udvariasan asztalunkhoz vezetett. Az ételválaszték igen változatos volt, ízletes. Közben a pincérek kedvesen, udvariasan beszéltek velünk, határozottan kellemesen, jól éreztük magunkat. Nem először és nem utoljára voltunk ebben...
2018.09.02gyerekekkel
Családdal voltunk ebédelni az étterembe. Mivel hétvége volt és nem foglaltunk asztalt kicsit féltünk , hogy elküldenek bennünket, de kellemesen csalódtunk. Annak ellenére, hogy nagyon sokan voltak mégis a főpincér nagyon udvariasan mutatott egy asztalt ahol helyet foglalhattunk. Az étterem...