Elsőrangú halászlé.

Kiskőrössy Halászcsárda SzegedKiskőrössy Halászcsárda Szeged a térképen

Kiváló 2019. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. április 10.
Hal-tatárt és halászleveket ettünk. Kiváló volt minden. Ami nagyon fontos, hogy finom friss kenyér is volt. A Pilsner Urquel hőfoka is pont megfelelő volt.
Öt csillag.
Kiskőrössy Halászcsárda Szeged - Külső kép

Kiskőrössy Halászcsárda további értékelései

2021.08.30csoporttal
Csoporttal, időpontra érkeztünk, az ételek, italok is előre meg voltak rendelve. Ennek ellenére az italkiszolgásás (nagyrészt sör) kissé lassan ment, később az ételeknél ez már gördólékenyen ment. Az is lehet, hogy csak mi voltunk türelmetlenek, mert az építkezések miatt nem lehetett busszal...
2021.08.15gyerekekkel
Vasárnap kora délután tértünk be családostól, szerencsére gyorsan kaptunk asztalt annak ellenére, hogy előtte telefonon nem lehetett asztalt foglalni. Nagyon sokan voltak, a kiszolgáláson érződött is, elég nyögvenyelősen mentek a dolgok. A végül megkapott ételek finomak voltak, ár-érték arányban...
2021.06.21a párjával
A Kiskőrössy halászcsárda hosszú ideje biztos pont a szegedi gasztronómiában. Jómagam a kilencvenes évek közepén jártam itt először, azóta nem sokat változott a kínálat. Az utóbbi években jelent meg egy két új fogás, ezek közül kettőt is megrendeltünk. A pankó morzsás harcsa remek volt, a pankó...