Egy pici Kína

Pagoda Étterem SzegedPagoda Étterem Szeged a térképen

2015. októberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2015. október 26.
Születésnapot ünnepeltünk a vendéglőben , ezért figyelmesen és régebbi élményeink alapján választottuk ki az éttermet. Hétköznap volt, csak mi voltunk vendégek .Kedvesen fogadott a személyzet , ám az étlapok kiosztása és a rendelés során kiderült, hogy nagyon sok ital és étel nincs az aznapi kínálatba. Javaslok egy új étlap szerkesztését a csökkentett kínálatra, mert eléggé zavarba ejtő volt, amikor rendeltünk és folyamatosan azzal szembesültünk , hogy jelenleg nincs a kínálatban , csupán az étlapon, a kért ital vagy étel. Pl. alkoholmentes sör, Fanta ..stb. Az ételeket a rendelés után rövidesen megkaptuk. Az evőeszközök, a tányérok tükrözték a népi jellegzetességeket. Az ételek szintén, kiváló eredeti alapanyagokkal hordozták a kínai ételek jellegzetes ízvilágát. Külön ajánlanám a vaslapos- rákos csirkéjüket, ami még a felszolgálás után is ott sistergett az orrunk előtt. Fantasztikus volt a zöld kókuszos , banános palacsintájuk is. A kisebb zökkenők ellenére nagyon élvezetes élmény volt itt elkölteni az ünnepi ebédet , a helyiség berendezése emelte az ünnepünk színvonalát.

Pagoda Étterem további értékelései

2015.07.04gyerekekkel
A Pagoda egy régebbi egység Szegeden, ennek megfelelően kissé kopott. A felszolgáló jobban tud magyarul a kínai pincérátlagnál, de azért neki is van baja a megértéssel. Ettünk ízletes fürjtojásos levest, mirelit rántott rákot megfelelően megsütve, kifejező ízű tom yum levest, amihez sem...