Jó kis kocsma (ahol inni lehet, enni nem, az mind kocsma :)

Smooth Cafe & Lounge SzegedSmooth Cafe & Lounge Szeged a térképen

2013. szeptemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2013. szeptember 29.
A Smooth café, mely Szeged szívében a Belvárosi híd tőszomszédságában, a Régi Hídhoz címzett vendéglővel srégen szemben található, egyike azon helyeknek, ahová több ízben is úgy tértem be, hogy végül nem tudtam rendelni semmit, mert x méteres közelségben van egy iskola és y óra előtt nem adtak alkoholt. (Hogy mennyi az „x” és az „y”, azt mondták, de nem jegyeztem meg, lényeg, hogy nem volt mit inni.) Ezzel együtt volt másik három látogatásom is, legutóbbi a szegedi Bortér idején a minap. Egy ízben kávézott a velem levő úriember, a kávé jó volt, mondta, nekem is ízlett, sajnos nem vagyok szakértő ebben a témában. Ami leginkább szeretek ebben a helyben azon túl, hogy jó a pozicionáltsága és kedves a kiszolgálás, az, hogy tartanak magyar kézműves söröket.
Első ízben, tavaly, hazafele tartva tán a somlói kóstolóról (lehet, hogy két éve volt, nem számít) bementünk, hogy az útra még feltankoljunk némi italt és vettünk pár palack Keserű Mézet, amit hazafelé megittunk a nálunk levő borospoharakból. Megérdemelte ez a nemes nedű. A minap pedig mivel Keserű Méz nem volt, a békésszentandsári sörfőzdétől kértünk az útra Ögre (Ogre?) sörét és a hmhm nem akarok hülyeséget írni, de egy neves sörfőzdétől Tuck barátot. (Forgalmazza a Bortársaság és a Culinaris is, ami önmagában figyelemre méltó.) A hely egyébként hangulatos, a srácok, mint írtam, kedvesek, ajánlom mindenkinek, főleg délutánra vagy estére.

Smooth Cafe & Lounge további értékelései

2014.12.01a párjával
Számomra nagyon szimpatikus volt ez a kávézó, mert már a belső dizájn levett a lábamról,ahogy átléptük a küszöböt, de a kiszolgálás is nagyon kedves és barátságos volt, és habár csak egy cappuchino-t és egy latte-t kértünk, egy adag pattogatott kukoricát is kaptunk nassolnivaló gyanánt. :) A kávé...
2014.11.17barátokkal
Baráti társasággal szülinapot ünnepelni érkeztünk. A kiszolgálás meglepő volt, régen jártunk már olyan bárban vagy étteremben, ahol a felszolgáló ennyire ismeri a kínálatot, legyen szó italokról vagy éppen a fondükről. Készségesen és udvariasan segített választani, a sajtfondühöz kellemes borokat...