Szabadtéri Színházba érkezés előtt.

Stüszi Vadász Étterem SzegedStüszi Vadász Étterem Szeged a térképen

Kiváló 2017. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. február 6.
Nagyon barátságos és hangulatos környezetben költöttük el egy nagyon finomra sikerült ebédet ebben az étteremben. A közelben szálltunk meg egy panzióban ahol ajánlották e helyet. A vadételekből válogattunk, annyira sok finomra leltünk, hogy másnap is itt ebédeltünk.

Vad ételeket ettünk, mert az mindkettőnk kedvence. Első nap Újházi fácánlevest lúdgége tésztával, és Francia hagymakrém levest, valamint 2 személyes bőségtálat (amin 3 féle vad volt terítéken) rendeltünk. Kimondhatatlanul finom volt. A vadakhoz a köret nagyon jól harmonizált. Másnap Szarvas hátszínt erdei gyümölcsmártással, burgonyafánkkal és Tűzdelt vaddisznó combot Szép Erdészné kedvére túrógombóccal fogyasztottunk, leves és előétel nélkül. Mind két választás nagyon finoman volt elkészítve. Jó nagy adagot kaptunk. Ebéd után jólesett egy kis séta a Tisza parton. Összefoglalva, jól éreztük magunkat ezen a gasztronómiai varászlatos helyen. Szívesen mennék újra vissza.

Stüszi Vadász Étterem további értékelései

2023.09.29barátokkal
Kis mellék utcában, egyáltalán nem feltünő helyen találtunk rá erre a kellemes étteremre. Az udvarban igényesen kialakitott kerthelyiség fogadott. A kiszolgáló azonnal megjelent és a megrendelt menűt is hamar kihozta. Meglepő volt az asztalon elhelyezett szodásszifon. Nagyon jólesett ez a...
2023.01.05a párjával
Igen jó konyhával, bőséges svédasztalos reggelivel, és tiszta szállással várja a vendégeit. Jól éreztük magunkat. A kiszolgálás udvarias, és az egész családias. Nem nagyok a terek, de pont elegendő mindenhol. Kicsit zavaró volt, hogy a padló a közös helyiségekben márvány (granit) ami igen...
2021.10.22csoporttal
Osztálytalálkozón voltunk itt, előre kiadott menük közül lehetett választani. A menük adagja határozottan kevés volt, ellenben az ízük jó volt. Az italok normál árban vannak, nincs lehúzás. A pincérnő nagyon szép és kedves.