Diploma átadót követő hangulatos ebéd...

Szent István Étterem & Borozó SzegedSzent István Étterem & Borozó Szeged a térképen

Kiváló 2015. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 16.
A Szegedi Szent István étterem vendéglátását két alkalommal is élvezhettük. A két lányom diplomaátadóját követően a vendégeink az étterem svédasztalos specialitását kóstolhatták meg és egy kellemes délutánt tölthettünk el a hangulatos étteremben. A kedves fogadtatás a csodálatos teríték és a finomabbnál finomabb ételek lenyűgöztek bennünket. Nagyon jól éreztük magunkat és nagyon finom specialitásokat kóstolhattunk meg. Nem véletlen, hogy két év elteltével ugyan arra helyre hívtuk meg az ünneplő vendégeinket.
Mindenkinek csak ajánlani tudom az éttermet! :)
Szent István Étterem & Borozó Szeged - Külső képSzent István Étterem & Borozó Szeged - Belső

Szent István Étterem & Borozó további értékelései

2018.02.06a párjával
Az étteremből a meghitt és családias a légkör árad. két éjszakára jöttünk Szegedre a programunk sűrű volt ezért már odaérkezésünk előtt a netről kinéztük mit ebédelünk itt, valami különlegességet akartunk, amit még eddig nem ettünk. Hagymalevest (Hagyma-lév cipóban) és Csülök Bakonyi módra 2...
2017.12.08gyerekekkel
A híres szegedi viztorony mellett található az étterem, amit étkezés előtt-után érdemes kipróbálni (igaz a kilátó nem mindig van nyitva).Viszonylag kis alapterületű az étterem, délben mindig tele van menüt választókkal, mivel a környéken nincs másik hasonló igényes étterem, ahova be lehet térni...
2014.12.11családjával
Évek óta járunk Szegedre. Nyugat Magyarországon lakunk, és elbűvölőnek találjuk a várost, és a szegediek kedvességét. Pihenés közben igyekszünk több éttermet kipróbálni, de a Szent Istvánba évek óta mindig betérünk! -Az étterem vezető szakácsa, egy igazi "Chef". Nagyon kedvesen, ismerősként...