Olcsó,gyors (de nem gyors éttermi) magyaros ételek baráti áron Szegeden.

Tündérkonyha Étterem SzegedTündérkonyha Étterem Szeged a térképen

Kiváló 2017. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. szeptember 1.
Már többször Jártunk Szegeden, de a hangulatos Széchenyi térről mindig elmegyünk ebbe a régi időket felidéző önkiszolgáló étterembe. Régen sok ilyen vendéglátó egység létezett az országban,de mára ezek eltűntek. Ez a hely egy remek kis vendéglő! Ár/érték arányban kiváló! Nagyon baráti áron lehet itt igen bőséges,finomat enni.Ha Szegeden jártok és szeretitek ezt a fajta retró hangulatot,akkor a Tündérkonyhába mindenképp menjetek be! Ami külön kedvesség és kiemelendő pozitívum a helytől,hogy italvíz automatából ingyen ihatsz az ételed mellé is. :-) Igazán kedves figyelmesség! Mi ,ha Szegeden járunk sosem hagyjuk ki! Most sem volt ez másképp! :-)))

Tündérkonyha Étterem további értékelései

2021.09.17barátokkal
Helybeliektől érdeklődve találtunk rá erre a kellemes gyorsétteremre. Olyan helyett kerestünk, ahol nem hal ételek vannak. Ez a hely teljesen rászolgál a népszerűségre, mert jó áron óriási adag finom ételeket adnak. A felszolgálok is kedvesek, gyorsak. A választék óriási. Levesek, főételek,...
2020.09.22a párjával
Egy Szegedi csavargás során tértünk be ide, egy közelben dolgozó ismerős javaslatára. Klasszikus önkiszolgáló étterem, ebédidő után érkeztünk, alig lézengtek vendégek, így az ebédünket is hamar megkaptuk. Mindketten a rántottsajt mellett döntöttünk, 2700 forintért kaptunk két emberes adagot...
2019.07.28gyerekekkel
Éhesen érkeztünk Újszegedről a Belvárosba, épp kézre esett a Tündérkonyha, ráadásul viccesnek találtam, hogy az átkosbeli Boszorkánykonyha helyén nyitottak. Az árak vendégcsalogatóak, mindannyian tudtunk valami egyszerű ételt választani. Azt azonban nem mondták, hogy a pizzára várni kell. A...