Kiváló 2016. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. január 29.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Férjemmel három éjszakát töltöttünk a szegedi szállodában. Évek óta szerettük volna már felfedezni a várost, de a szálloda ára sajnos nekünk nagyon húzós. Most januárban egy viszonylag megfizethető árú ajánlatot találtunk és végre sikerült. A szálloda tulajdonképpen nem okozott csalódást. Szép belső terek, kulturált szoba: négy csillag. A félpanzió keretében feltálalt ételek mennyisége, választéka és minősége kiváló. Nagy jó pont a csendes wellnessnek és a meleg folyosón megközelíthető "hangos" fürdőnek. Mindenki megtalálja a neki legjobban megfelelőt. Kicsit kényelmetlen a viszonylag távoli ingyenes parkolóhely, de legalább van. Amivel még nem találkoztunk: az előrefizetés. Ilyenre még nem volt példa egy szállodában sem, de gyaníthatóan rossz tapasztalatai vannak a szállodavezetésnek.
Milyennek találod ezt az értékelést?
Személyzet:Kiváló
Tisztaság:Kiváló
Ár / érték arány:Jó
Kényelem:Kiváló
Szolgáltatások:Kiváló
Étkezés:Kiváló
Elhelyezkedés:Jó
Hunguest Szeged (korábbi Forrás) további értékelései
Mindennel maximálisan elégedettek voltunk, azonban a H.H.Törzskártyámat nem tudtam használni, így fizetéskor sem használhattam a kártyámon lévő pontokat. Kérdezem én akkor minek a pontgyűjtés. 50 % az oldalnak és a másik 50 %-ra ami a szálloda része nem kaptam pontot, és nem tudtam érvényesíteni...
A személyzet figyelmessége, munkavegzése kiválló, látszott rajtuk hogy a vendégekkel szeretnék és karnak foglalkozni. A szállodában tisztaság és rend volt. Csak az miatt nem 5* mert a szoba nagyon kicsi volt, a 4 személy helyett inkább csak 3nak elegendő. Az ágyak minősége rossz, a pihenés nem...
Csalàddal utaztunk Húsvéti ünnepekre Szegedre a Hunguest szállodába. Évente 2-3-szor szoktunk utazni, eddig ez volt az egyik legdrágább szállás és mint kiderült, a szolgáltatás pedig az egyik legrosszabb. Ennek több oka volt: 1) a szobai minibárból fogyasztottunk 2 sört, mindkettőnek lejárt...