Kiváló 2022. januárban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2022. január 30.
Ajánlom a helyet másoknak is!
A személyzet probléma megoldó képessége kicsit lassú volt. A tisztaság az egyik szobánkban hagyott kívánni valót maga után. Glutén és laktózmentes étkezést is értünk, lehetne nagyobb a választék és felhívhatnák a többi vendég figyelmét arra, hogy az kimondottan azon vendégeknek van akik jelezték. Összességében jól éreztük magunkat, a wellness részleg nagyon jó. A szálloda fogadó része a recepció és az előtér nagyon szép és tágas kényelmes ülőhelyekkel. Kedvencünk az interaktív játékasztal, nagyon ötletes és szórakoztató, csak ennyi vendéghez kevés volt a 2 db. A szobák jól felszereltek tágasak voltak, a matrac kissé elhasznált volt, tv egy kicsit aprócska. Személyzet mindenhol nagyon kedves volt. Köszönjük jól éreztük magunkat!
Milyennek találod ezt az értékelést?
Személyzet:Kiváló
Tisztaság:Jó
Ár / érték arány:Jó
Kényelem:Kiváló
Szolgáltatások:Kiváló
Étkezés:Jó
Elhelyezkedés:Kiváló
Hunguest Szeged (korábbi Forrás) további értékelései
Mindennel maximálisan elégedettek voltunk, azonban a H.H.Törzskártyámat nem tudtam használni, így fizetéskor sem használhattam a kártyámon lévő pontokat. Kérdezem én akkor minek a pontgyűjtés. 50 % az oldalnak és a másik 50 %-ra ami a szálloda része nem kaptam pontot, és nem tudtam érvényesíteni...
A személyzet figyelmessége, munkavegzése kiválló, látszott rajtuk hogy a vendégekkel szeretnék és karnak foglalkozni. A szállodában tisztaság és rend volt. Csak az miatt nem 5* mert a szoba nagyon kicsi volt, a 4 személy helyett inkább csak 3nak elegendő. Az ágyak minősége rossz, a pihenés nem...
Csalàddal utaztunk Húsvéti ünnepekre Szegedre a Hunguest szállodába. Évente 2-3-szor szoktunk utazni, eddig ez volt az egyik legdrágább szállás és mint kiderült, a szolgáltatás pedig az egyik legrosszabb. Ennek több oka volt: 1) a szobai minibárból fogyasztottunk 2 sört, mindkettőnek lejárt...