Minden egyhelyen!

bEAT SzékesfehérvárbEAT Székesfehérvár a térképen

Kiváló 2015. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. november 26.
Mivel Székesfehérváron élünk, így pláne nagy örömünkre szolgált amikor megnyitott ez a hely és végre új ízeket, új designe-t és a vendégszeretet egy teljesen új formáját élhettük át.
Ez az a hely, ahol már a küszöb átlépésekor széles mosollyal és olyan kedvességgel fogadnak, mintha már törzsvendégnek számítanánk, függetlenül attól, hogy csak aznap tértünk be először.
Az étteremben jól öltözött, egyenruhás pincérek/pincérnők lesik minden kívánságunkat.
Amíg várjuk a megrendelt ételt, addig házi kacsazsírt szolgálnak fel, szeletelt barna bagettel.
Az ételek mennyeiek (a rosé kacsamellet senki se hagyja ki!), a berendezés pedig annyira más és más, hogy akár hangulatunkhoz mérten is választhatunk helyet (amennyiben van szabad, hiszen a vendégek kézről-kézre adják a kilincset).
Van kandalló, francia budoárt idéző bársonyszékekkel, ülhetünk sötétlila magasított díványon és közben vagy a plafonra írt idézeteket olvashatjuk, vagy a vázákban lévő mindig friss virágokat csodálhatjuk.
Legutóbb mikor itt jártunk párommal és a barátainkkal (akik először jártak itt), egy nagyon jó hangulatú estét töltöttünk el. Sőt, mivel egyikünk desszertjét kicsivel több várakozási idő után hozták ki, így nem kellet kifizetnünk és a pincér nem győzött elnézést kérni.
Ez az a hely, ahol a chef kijön a vendégek közé és megkérdezi minden rendben van-e az étellel, akár még el is magyarázza mit hogyan készített el.

Egyszóval én mindenkinek csak ajánlani tudom és jó érzéssel tölt el, hogy amennyiben születésnapot, baráti vacsorázást, vagy romantikus estét szeretnék eltölteni, akkor csak elmegyek itt Fehérváron a Vörösmarty tér 1. szám alá :-)

bEAT további értékelései

2022.09.15családjával
A hely belső terei nagyon ízlésesek, jó hangulatúak. A kiszolgálás abszolút csillagos ötös! A felszolgálók kedvesek voltak, az ételekkel kapcsolatos kérdéseinkre azonnal készséggel válaszoltak. Az ételek gusztusosak, nagyon ízletesek és rendkívül finomak voltak, akárcsak az italok. Ár-érték...
2022.06.17a párjával
A választék nem hatalmas, de amit kóstoltunk nagyon finom volt. Vadas marha és a bécsi szelet is hihetetlen finom volt. A tálalás is nagyon szép volt, ügyes a szakács. Pincérek barátságosak, nem kellett várni, hogy észrevegyék, ha valamire szükségünk volt. Máskor is jövünk! :)
2021.08.22barátokkal
Véletlen szerű kiválasztás alapján, ma két barátommal beugrottunk egy ebédre! "Arcul ütött" az elmény! Eddig soha nem tapasztalt kedvességgel, udvariassággal, minőségi felszolgálással kaptam, kaptuk szembe magunkat! A ételek fantasztikusan néztek ki, az ízüket pedig nem lehet leírni! A...