Olcsó tészta

Caffé MAURO SzékesfehérvárCaffé MAURO Székesfehérvár a térképen

Gyenge 2014. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. október 25.
Egyik este vacsorához választottuk az éttermet a párommal. Egyszer már voltunk itt, akkor pizzát ettünk (ízlett), azonban ez az utóbbi vacsora... A pincér nagyon kedves és tisztelettudó volt, az étel azonban hagyott kívánnivalót maga után: a párom töltött gnocchi-t rendelt, ami (jellemzése szerint) "tescós" volt; egy része hideg és kemény, a másik forró és átfőtt. Az én pizzámmal nem volt nagy gond, azonban 1.500,- Ft-ot nem ért meg (egy kis pizzakrém és "tescós" szalámi). Sajnos kicsit csalódottan távoztunk.

Caffé MAURO további értékelései

2022.04.25családjával
Egy belvárosi séta közben bukkantunk rá a helyre. Hangulatos kis étterem. Nagyon népszerű a helyiek körében, folyamatsoan jöttek a vendégek. Az ételválaszték eléggé szűkös. A pizza tudja, amit kell. Ár-érték aránban is rendben van. A személyzet figyelmes.
2021.08.02családjával
Ma délbe a családommal be ültünk ebédelni. A felszolgáló közönyös stílussal vette fel a rendelést semmi türelme nem volt. Az étel sós ízetlen volt a lasagne foghagymás szàraz volt. A limonádébol mást ízt kaptunk amit megrendeltünk. Iszonyat csalódást volt számunkra.
2018.11.03családjával
Szintén a Fehérvári kirándulásunk során jártunk itt. A teraszon fogyasztottuk el az ételeket. Én pizzát ettem. Jó ízű volt érezni hogy minőségi alapanyagokbol készült. Valódi paradicsom és sajt. Finom feltétekkel. Árban se drága a legdrágább is megáll 2000 forint környékén. Ha fehérváron jártok...