Csalódás

Damniczki Cukrászda és Cukrászműhely SzékesfehérvárDamniczki Cukrászda és Cukrászműhely Székesfehérvár a térképen

Gyenge 2018. novemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2018. november 4.
Damniczki fagyi rajongóként nagyon örültem, hogy a belvárosban is nyílt üzlet. Így jártam-keltemben betérhetek egy kiváló fagyira. A kedvenceim a pisztácia, a vörösboros málna és a tökmag. A nyitáskor megkóstoltam a dobos tortát, szuper volt. Mivel vendégeink "igazi" dobost szerettek volna enni, így egyértelmű volt számomra, hogy a Damniczki cukrászdába megyünk. Óriási csalódás ért. A dobos sajnos nem is hasonlított az általam nyitáskor elfogyasztott tortára. A tető elázott, a tészta vastag.. A mogyorós sós karamell monodesszert jellegtelen, karamellt csak "nyomokban" tartalmazott. Nem győztem sajnálkozni a vendégeim előtt. A kávéra jócskán várni kellett, aztán a pincér megérkezett végre a kávékkal és ismét kihozta a sütiket is amiket rendeltünk. Véletlen... A cappuccino sajnos hideg volt, mindegyik. Ezek után nem időztünk a teraszon, pedig csodálatos napsütéses idő volt. A hangulatunk nem volt felhőtlen egy ilyen csalódás után. Sajnos nem tapasztalhattuk meg az igazi Damniczki minőséget... Tán maga Damniczki mester hiányzik az üzletből, sajnos.

Damniczki Cukrászda és Cukrászműhely további értékelései

2019.01.13egyedül
Kedves tulajdonos! Közösségünk 2014 óta folyamatosan írja a jobbnál jobb bírálatokat és Ön ezt nem is látja. Kérem töltse ki az adatlapot! Ez amolyan költői bevezető volt, hiszen most sem fogja olvasni. Szóval most, hogy gyakran megyek Fehérvárra, végre megálltam a sokat dícsért lokál előtt. Azt...
2018.11.03családjával
Fehérvári kirándulásom során jártunk itt édesanyámmal. Már ismertük a Damniczki féle cukrászatot. Mikor megláttuk hogy itt is van boltjuk betértünk. Én vörösboros-málnás süteményt ettem anyám pedig fagylaltot evett. A sütemény zseniális volt. A fagyi is finom volt bár nekem kicsit mű volt. Lehet...
2018.06.10egyedül
A Damniczki név, mióta meglátogattam kb. 3 éve, nem sokkal nyitás után a budapesti egységet, a minőséggel volt azonos számomra. Őszintén szólva, nem tudtam, hogy a cég gyökerei Székesfehérvárra vezetnek. Midőn Várpalotáról Fehérvárra vezetett az utam s a város szélén egy Damniczki nevű...