Rendezvenynel nem volt szerencsenk

Isztambul Grill Török Étterem SzékesfehérvárIsztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár a térképen

Szörnyű 2015. szeptemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2015. október 5.
Barataimmal mentem egy rendezvenyre; Innen valasztottam a helyet az ertekelesek alapjan; nem kellett volna
Egyreszrol a rendeles leadasa utan 3 etel is rosszul jott ki; koztuk az enyem is, es mivel allergia miatt kertem spec. modon, visszakuldtem; meg egy baratom is visszakuldte, a masik igy fogyasztotta; kesobb hiaba vartam mind az etelemet es a teamat, 4 ora ott tartozkodas ellenere sem erkezett meg;
Igy elegge csalodtam, foleg, hogy az en valasztasom volt; nem tervezem a kozeljovoben felkeresni, es a barataim sem, pedig nehanyan ott szoktak ebedelni;

Isztambul Grill Török Étterem további értékelései

2019.05.22a párjával
Székesfehérvár felfedezése alatt, jutottunk ebbe az étterembe, ahol nagyon kedvesen és szívesen fogadtak. A kiszolgálás is gyors volt. Az ételek nagyon finomak voltak,a tulajdonos is nagyon kedves. A nagy választékból nem tudtunk dönteni, mi is lenne az az étel amiből fogyasztottunk volna, így a...
2018.12.26egyedül
Azt hiszem mindenki számára világos a bejegyzés címe. Fehérvári tennivalóim intézése közben tudatosan úgy alakítottam a napomat, hogy ebédidőben itt végezzek. Úgy látszik, hogy én itt nem is tudnék mást fogyasztani, mint az Adana kebab. Alig vártam, hogy megkapjam. Most sem kellett csalódnom a...
2018.08.28a párjával
Egy időszakban többször rendeltem innen menüt, amivel semmi gond nem volt, mindig laktató és finom volt. Aztán gondoltunk egyet és beültünk. Első alkalommal a párommal voltunk ott, finomak voltak a nem menüs ételek is, és bőven lehetett válogatni a fogások közül. Ami zavart, hogy sikerült két...