Visszatérők

Isztambul Grill Török Étterem SzékesfehérvárIsztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár a térképen

Kiváló 2017. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 20.
A Romkert közelében található egyik utcában található vendéglátóhely, ahol, már többször voltunk vendégek, és minden alkalommal elégedetten távoztunk egy finom bőséges ebéd emlékével.A kiszolgálás gyors, udvarias.Vasárnap és ünnepnap is van lehetőség többféle menüből választani (leves+főétel+desszert), melynek ára igen kedvező.
Egyedi igényeinket is készséggel teljesítették.

Isztambul Grill Török Étterem további értékelései

2019.05.22a párjával
Székesfehérvár felfedezése alatt, jutottunk ebbe az étterembe, ahol nagyon kedvesen és szívesen fogadtak. A kiszolgálás is gyors volt. Az ételek nagyon finomak voltak,a tulajdonos is nagyon kedves. A nagy választékból nem tudtunk dönteni, mi is lenne az az étel amiből fogyasztottunk volna, így a...
2018.12.26egyedül
Azt hiszem mindenki számára világos a bejegyzés címe. Fehérvári tennivalóim intézése közben tudatosan úgy alakítottam a napomat, hogy ebédidőben itt végezzek. Úgy látszik, hogy én itt nem is tudnék mást fogyasztani, mint az Adana kebab. Alig vártam, hogy megkapjam. Most sem kellett csalódnom a...
2018.08.28a párjával
Egy időszakban többször rendeltem innen menüt, amivel semmi gond nem volt, mindig laktató és finom volt. Aztán gondoltunk egyet és beültünk. Első alkalommal a párommal voltunk ott, finomak voltak a nem menüs ételek is, és bőven lehetett válogatni a fogások közül. Ami zavart, hogy sikerült két...