Csalódás magas áron

Kertész Csárda SzékesfehérvárKertész Csárda Székesfehérvár a térképen

Szörnyű 2019. májusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2019. május 25.
Barátokkal mentünk vacsorázni.A pincér enyhén fogalmazva nem állt a helyzet magaslatán.Az étlapon szereplő ételekről semmit nem tudott,azt is flegmán közölte,elfelejtette,ki, mit rendelt, de még azt sem tudta, hogy milyen nevű ételt hoz.Mikor a pálinkák felől érdeklődött a barátom, közölte, hogy elég hosszú az itallap, tud onnan választani, nem segített semmit.
Ami a legfelháborítóbb volt: Az egyik tányéron a saláta díszen egy megtermett hernyó kanyargott. Szóltunk neki,mire ő SZÓ NÉLKÜL elvitte a tányért - szerintünk - lekotorta róla a hernyót, majd saláta nélkül visszahozta azt, persze elnézést nem kért.
Úgy gondolom,egy vendéglátóhely nem engedheti meg magának, hogy barátságtalan,a vendéget semmibe vevő pincért alkalmazzon.
A kelletlenül elfogyasztott vacsora után felháborodva távoztunk.
Többet nem jövünk ide,s minden ismerősünket lebeszéljük.

Kertész Csárda további értékelései

2023.04.25kollégákkal
Parkolás: több, mint jó, sok hely van Fogadtatás: foglalt asztal, minden oké Felszolgálás: udvarias, kevés vendég, mégis átlagos tempó Étel: közepes, mind a leves, mind a hagymás rostélyos Helyszín: kiváló rendezvényre is, külső terasz rész fejedelmi és látványos Ajánlás: családi bulihoz,...
2022.03.07családjával
Másodszor jártunk itt, mert az első kb. 2 évvel ezelőtti alkalommal egészen elégedettek voltunk. Az ételt rendelés után kb. 20-25 perc alatt elkészítették, ami teljesen korrekt. Azonban ezúttal eléggé csalódott voltam, mert bár a pincérek nagyon kedvesek voltak, de a rendelt cigánypecsenyéhez az...
2021.08.29családjával
Bükről jöttünk haza Szegedre. Elhatároztuk, ha látunk jó csárdát, ebédelünk. Így találtunk Kertész Csárdára. Elég sokan voltak és folyamosan jöttek. De gyors és kedves személyzet révén, hamar hozzájutottunk az étkekhez. Egy késszemélyes tálat rendeltünk hármunknak. Sok finom hús volt rajta, de...