Minden alkalomra tökéletes hely

Kiskulacs Étterem SzékesfehérvárKiskulacs Étterem Székesfehérvár a térképen

Kiváló 2017. novemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 28.
Többször is jártam már itt, családdal és barátokkal is, de sosem csalódtam. Az ételek minősége és mennyisége tökéletes, a kiszolgálás is. Legutóbb egy barátnőmet leptem meg egy vacsorával, és erre a helyre esett a választásom. Mind a ketten elégedettek voltunk, két személyes tálat választottunk az étlapról, ittunk pálinkát is a pincér ajánlásával, illetve egy-két pohár vörös bort. A felszolgáló egész este leste minden kérésünket. Szeretem ezt a helyet, bátran ajánlom bárkinek.

Kiskulacs Étterem további értékelései

2023.08.03barátokkal
Nagyon kellemes hely, aránylag közel a történelmi belvárostól. A fedett helyen csak 2 fal van, az egyik bejárat, a másik a belső kertre néz, ahol a parkoló is van. (Figyelni kell, az utcáról kicsit szűk kapubejáró vezet a belső udvarra.) Egyetlen hátránya volt csak, az hogy a legyek is ki-...
2020.07.18gyerekekkel
Mivel a csárda zárva volt, második lehetőségnek választottuk ezt a helyet. Kedves fogadtatás, korrekt kiszolgálás. Viszonylag gyorsan kerültek az asztalra a fogások. A tárkonyos vadragu átlagos, viszont a főétel /Kiskulacs tál/, savanyúság és minden más tökéletes volt. Nagy adagok, jó ár-érték...
2019.07.21a párjával
Már tavaly , pont egy éve jártunk itt. Most pihenőképpen - séta, ebéd.. A tavalyi hideg gyümölcs levest emlegetve tértünk újra ide.. A hely nem változott, maradt barátságos, fülledt meleg lévén még ventilátor is ment..A gyümölcs leves- újra a gondolva volt,most már.. mandula magokkal megszórva...