Rendszeresen

Menta Café & Lounge SzékesfehérvárMenta Café & Lounge Székesfehérvár a térképen

Kiváló 2016. májusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. május 16.
Gyakran vendègeskedünk itt. Szuper hely. Isteni îzek a belvárosban. Mindenki kedves a hely tiszta

Menta Café & Lounge további értékelései

2020.07.26barátokkal
A Menta bisztró jobbacska hely Székesfehérvár központjában. A konyhát nem próbáltuk ki, mert épp egy másik helyről jöttünk, ahol a kávézási igényt szántszándékkal félretettük, hogy azt inkább valahol másutt ejtsük azt meg. Nem volt rossz a kávé, átütő sem. Ittunk még egy deci bort is, van...
2020.07.12barátokkal
Séta közben felfigyeltünk a teraszra, ami nagyon jó helyen van. Egy délutáni sörözés alakalmával szerettünk volna szétnézni a teraszról. Bementünk az étterembe, ami inkább bisztró jellegű vlolt, és személyzet nem volt a földszinten. Felmentünk az emeletre, úgyis oda akartunk ülni a teraszra. Ott...
2019.10.20egyedül
A Menta trendi, későn este is nyitva tartó bisztró és bár a Romkert közvetlen közelében. Egyáltalán nem az én stílusom, de mégsem éreztem magam itt rosszul. Az ételekről nem tudok nyilatkozni, mert én leginkább a panoráma miatt jöttem be ide, a földszinten nem is nagyon néztem körül, hanem...