Egy bőséges ebéd

Öreghegyi Bika Csárda SzékesfehérvárÖreghegyi Bika Csárda Székesfehérvár a térképen

Kiváló 2017. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. január 23.
udvarias ,átlagos idejű kiszolgálás.Roppant nagy adagok-a rendelésnél vigyázni-.A pincér külön felhívja a figyelmet az adagok méretére!!! Az ételek íze, tartama kiváló nagy étvágyúaknak külön ajánlom!!!A sztékek mérete, súlya elgondolkodtató-25 dkg- egy egyszerű fatányéroson is négy szelet különféle hús.A csípős gulyás oda van téve!!-KIVÁLÓ-minden tökéletesen JÓ.

Öreghegyi Bika Csárda további értékelései

2017.11.16családjával
Régóta ismerjük a helyet, de sosem esett rá a választásunk. Most egy ünnepi vacsorára mentünk oda. Az épület kívül-belül szépen kialakított csárda. A berendezés kellemes, a kiszolgálás figyelmes és gyors. Az ételválaszték nagy, még hétköznap este sem volt "kifogyott" étel. Az adagok hatalmasak és...
2017.08.28gyerekekkel
Augusztus 27-én, hirtelen fölindulásból látogattunk el az étterembe párommal - akinek születésnapja volt - és gyermekemmel. Nem fűztünk nagy reményeket a helyhez, tekintve hogy nagyon sokan voltak, így gondoltuk esélyünk sincs egy szabad asztalhoz. Szerencsénkre mégis kaptunk egy csinos asztalkát...
2016.05.17gyerekekkel
Többször jártunk már az étteremben és mindig, mindennel elégedettek voltunk. A házassági évfordulónkat a nyitás óta minden évben itt ünnepeljük, idén először az akkor négy és fél hónapos kisfiunkkal, aki a babakocsijában az asztal mellett "ülhetett". Az alaphangulatot már a parkoló is megadja: a...