Váratlan szülinapi ebéd

Öreghegyi Bika Csárda SzékesfehérvárÖreghegyi Bika Csárda Székesfehérvár a térképen

Kiváló 2017. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 28.
Augusztus 27-én, hirtelen fölindulásból látogattunk el az étterembe párommal - akinek születésnapja volt - és gyermekemmel. Nem fűztünk nagy reményeket a helyhez, tekintve hogy nagyon sokan voltak, így gondoltuk esélyünk sincs egy szabad asztalhoz. Szerencsénkre mégis kaptunk egy csinos asztalkát a tornácon. Nem bántuk meg, hogy betértünk. A kiszolgáló személyzet végtelenül készséges és kedves volt. Az étlapot áttekintve igazán házias ételek tárháza került elénk - bevalljuk nagyon nehezen tudtunk választani, legszívesebben végig kóstoltuk volna mindegyiket. Végül is választásunk egy vadragu levesre, valamint egy sültes tálra esett. Nem csalódtunk. Valóban azt kaptuk, amit vártunk. Nagyon ízletes és - ezért az árért - hatalmas adagot ehettünk, mely mennyiségét tekintve - igen kifogott rajtunk, pedig szeretjük a hasunkat :) Abban biztosak vagyunk, hogy ide ismét vissza fogunk térni, hiszen mindent összevetve - egy kiváló helyen járhattunk és ebédelhettünk.
Öreghegyi Bika Csárda Székesfehérvár - Étel/italÖreghegyi Bika Csárda Székesfehérvár - Étel/italÖreghegyi Bika Csárda Székesfehérvár - Külső kép

Öreghegyi Bika Csárda további értékelései

2017.11.16családjával
Régóta ismerjük a helyet, de sosem esett rá a választásunk. Most egy ünnepi vacsorára mentünk oda. Az épület kívül-belül szépen kialakított csárda. A berendezés kellemes, a kiszolgálás figyelmes és gyors. Az ételválaszték nagy, még hétköznap este sem volt "kifogyott" étel. Az adagok hatalmasak és...
2017.01.23a párjával
udvarias ,átlagos idejű kiszolgálás.Roppant nagy adagok-a rendelésnél vigyázni-.A pincér külön felhívja a figyelmet az adagok méretére!!! Az ételek íze, tartama kiváló nagy étvágyúaknak külön ajánlom!!!A sztékek mérete, súlya elgondolkodtató-25 dkg- egy egyszerű fatányéroson is négy szelet...
2016.05.17gyerekekkel
Többször jártunk már az étteremben és mindig, mindennel elégedettek voltunk. A házassági évfordulónkat a nyitás óta minden évben itt ünnepeljük, idén először az akkor négy és fél hónapos kisfiunkkal, aki a babakocsijában az asztal mellett "ülhetett". Az alaphangulatot már a parkoló is megadja: a...