Zöld sziget a Csónakázó-tavon

Placc Étterem SzékesfehérvárPlacc Étterem Székesfehérvár a térképen

2022. júliusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2022. július 21.
Székesfehérvár talán legzöldebb részén, a Csónakázó-tó szigetén található a Placc Étterem tájba illeszkedő, nomád hangulatot árasztó nádfedeles csárda épülete, amelynek hófehér falai a túlpartról nézve is szinte világítottak.
Az esti órákban jártunk erre, a kellemes nyáresti időre tekintettel a kerthelyiségben foglaltunk helyet. Itt a bal oldalon hosszú egyszerű faasztalok találhatóak a tető alatt, míg a kert többi nyitott részén további kisebb asztalok találhatóak. A benti rész csárda hangulatú, van különterem és még felső szint is (legalábbis lépcső feljáró volt). Kiválóan alkalmas a helyszín csoportos találkozókra, nagycsaládos ünneplésekre, nagyobb összejövetelekre, értelemszerűen előzetes foglalással. A kertben kis játszóteret is kialakítottak, de a gyerekek a füves-bokros részen is tudnak futkározni, játszani, biztonságos - autómentes - körülmények között.

Az étlap jellemzően magyaros konyhát visz, ismert, közkeletű ételeket kínálnak. Hétköznap 2 fogásos napi menü ajánlattal élnek, melynél 2 leves és 2 főétel közül lehet választani (1800 Ft/2 fogás). Kínálnak 2/4 személyes bőségtálakat is. A főételek hatalmas adagok, kiadósak, nem reformkonyha, nem update kaják.

Az italkínálat alapvetően kommersz, nem a kézműves vonalon mozognak, de valószínűleg a tömegigény sem afelé tendál. Szicsek pálinkákat tartanak, melyek közül málnát és fekete ribizlit kóstoltunk (0,2 - 750 Ft/ 0,4 - 1500 Ft). Cseh Krusovice sört csapolnak (880 Ft/5 dl korsó), valamint Cappy eper gyümölcslevet ittunk (0,25 dl - 590 Ft / üveges). Kötelező szervizdíj nincs. A személyzet fiatalos, barátságos.
Placc Étterem Székesfehérvár - EgyébPlacc Étterem Székesfehérvár - EgyébPlacc Étterem Székesfehérvár - EgyébPlacc Étterem Székesfehérvár - EgyébPlacc Étterem Székesfehérvár - EgyébPlacc Étterem Székesfehérvár - EgyébPlacc Étterem Székesfehérvár - EgyébPlacc Étterem Székesfehérvár - EgyébPlacc Étterem Székesfehérvár - EgyébPlacc Étterem Székesfehérvár - EgyébPlacc Étterem Székesfehérvár - EgyébPlacc Étterem Székesfehérvár - EgyébPlacc Étterem Székesfehérvár - EgyébPlacc Étterem Székesfehérvár - EgyébPlacc Étterem Székesfehérvár - EgyébPlacc Étterem Székesfehérvár - Egyéb

Placc Étterem további értékelései

2022.10.16gyerekekkel
Nem terveztük, csak a környéken sétálva kedvet kaptunk , hogy felkeressük ezt a hangulatos éttermet. Hát nem kellet volna. Több évtizedes étterembe járás során most előszór éreztem úgy, hogy az étel ehetetlen. Hárman ettünk levest, az egyévesnek csak másodikat kértünk. Hagymaleves ok, kicsit...
2017.06.12csoporttal
Bejelentkezés nélkül értünk az étteremhez szürkület előtt. Az étterem a csónakázó-tó partján van, sok szúnyogra számítottunk, de kellemes meglepetés volt ezek elmaradása. Kint foglaltunk helyet, a rendelés azonnali és gördülékeny volt. Több fős tálakat sikerült rendelnem a csapatnak, melyet nagy...
2017.03.07családjával
Legutóbb családommal voltam itt, a szülinapi vacsoránkat fogyasztottuk el. Már másodjára kerestük fel ezt az éttermet, tehát rossz nem lehet, ha mi valahova visszatérünk :) Az ételek kifogástalanok és az adag is megfelelő, a hely hangulata magáért beszél ahogy rajt fekszik a kis tavon. A pincéri...