Kellemes hely, szép környezetben

Placc Étterem SzékesfehérvárPlacc Étterem Székesfehérvár a térképen

2014. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. március 20.
Az étterem a fehérvári csónakázó tó partján található, van terasza, és egy stégen is lehet enni, ami belóg a víz fölé (bár ott, ha jól emlékszem, műanyag székek vannak).
2014-ben több alkalommal is voltunk az étteremben, mindig hozta a szokásos színvonalat. A foci vb ideje alatt hatalmas kivetítőn néztük a meccseket, miközben étkeztünk. Az étlapja kinek-kinek, van aki szereti a viccelődős ételmegnevezéseket. velünk mindig kedvesek voltak, ha sokan vannak, akkor esetleg akadozik a kiszolgálás, de elviselhető mértékben. Télen csak egyszer voltunk barátokkal. Mi lányok, akkor kicsit fáztunk.

Placc Étterem további értékelései

2022.10.16gyerekekkel
Nem terveztük, csak a környéken sétálva kedvet kaptunk , hogy felkeressük ezt a hangulatos éttermet. Hát nem kellet volna. Több évtizedes étterembe járás során most előszór éreztem úgy, hogy az étel ehetetlen. Hárman ettünk levest, az egyévesnek csak másodikat kértünk. Hagymaleves ok, kicsit...
2022.07.21barátokkal
Székesfehérvár talán legzöldebb részén, a Csónakázó-tó szigetén található a Placc Étterem tájba illeszkedő, nomád hangulatot árasztó nádfedeles csárda épülete, amelynek hófehér falai a túlpartról nézve is szinte világítottak. Az esti órákban jártunk erre, a kellemes nyáresti időre tekintettel a...
2017.06.12csoporttal
Bejelentkezés nélkül értünk az étteremhez szürkület előtt. Az étterem a csónakázó-tó partján van, sok szúnyogra számítottunk, de kellemes meglepetés volt ezek elmaradása. Kint foglaltunk helyet, a rendelés azonnali és gördülékeny volt. Több fős tálakat sikerült rendelnem a csapatnak, melyet nagy...