Agy kimerítő túra utáni ebéd a Szepiben

Szepi Fogadó Étterme SzendehelySzepi Fogadó Étterme Szendehely a térképen

Kiváló 2021. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2021. május 26.
Egy hosszú és kimerítő túra után mentünk Szendehelyre a Szepi Fogadóba ebédelni. A belső teremben ültünk le. Rögtön hozták az étlapot, pedig sokan voltak. Megrendeltük az étkeket, amit szintén rövid időn belül ki is hoztak. Nem kicsi adagok. És finomak. Szép környezetben van az étterem. Borvásárlás is lehetséges a bor boltban. Itt is éltünk a lehetőséggel-
Szepi Fogadó Étterme Szendehely - Külső képSzepi Fogadó Étterme Szendehely - Külső képSzepi Fogadó Étterme Szendehely - Étel/italSzepi Fogadó Étterme Szendehely - Étel/ital

Szepi Fogadó Étterme további értékelései

2022.03.24a párjával
Többször utaztunk már el e hely előtt, most be is tértünk. A fotók amik az oldalon vannak jók, tényleg ilyen amikor az ember belép. Kellemes, tágas hely. A pincér hölgy hamar jött, kedves és határozott személyiség. Húslevest kértünk zöldséggel és tésztával. Nagyon finom volt. Igényes a konyha,...
2020.01.20barátokkal
Ez egy kiváló étterem, szép környezetben, viszonylag közel a fővároshoz. Kisebb társasággal érkeztünk, nem is ebéd- és nem is vacsoraidőben. Jól esett a meleg fogadtatás ebben a hideg késő őszi időben, és ez látszott, érződött az étteremben is. Tisztaság, minőségi bútorok, fa és tégla mellett...
2018.11.13gyerekekkel
Az "ittjártam" ajánlásai alapján választottuk ezt a helyet,a novemberi hosszú hétvégén, 2 felnőtt, 2 gyerek.Bár ebédidő volt, telt ház, de ennek ellenére nagyon gyors volt kiszolgálás.A rendeléstől számítva rövid időn belül megkaptuk a levest, majd a főételt. Az ételek nagyon ízletesek, és nagy...