Évről évre hanyatlás

Zsóka Fogadójának Étterme SzentantalfaZsóka Fogadójának Étterme Szentantalfa a térképen

Gyenge 2016. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. október 9.
Az étteremben régóta jártunk, így sajnos évről évre láttuk, és tapasztaltuk a hanyatlást.
Az étterem bérlője, mivel már csak bérbe van, egy igazán új dolgot akart véghezvinni, ebben az eldugott, csendes kis falucskában.
Az étterem így gourmet jelleget öltött.
Mondhatom hátrányára. Az étlap két nyomtatott A4-es papír, egy csíptetővel felszerelt fa lapon. A fa lap ötletes, de kényelmetlen.
Az ételek választéka elég silány.
Az összeállításban nem könnyíti meg a helyzetet, hogy a rendeléskor a köretek, nem nagyon passzolnak máshoz, így vagy azt eszed ami oda van írva, és ahogy azt a szakács megálmodta, vagy alternatív módon nézel mást. De mivel írtam, hogy a választék nem túl nagy, így ez sem egyszerű.
A felszolgálás udvarias, csak éppen háromszor jött vissza a felszolgáló megkérdezni, hogy mit is rendelt a párom. Igaz ő nem az eszed, nem eszed részt választotta, hanem egy köretet lecserélt az ételben másik köretre.
Természetesen a felszolgáló szerint csak azért kérdezte meg harmadszorra is, hogy biztos ne legyen elrontva.
Az étel adagok is a gourmet jelleget adják vissza. Jól nem lakhatsz vele, viszont jól néznek ki.
A gourmet étteremhez viszont nem jellemzően a fizetéskor egy szakadt farmerben jelent meg akinél fizetni kellett, és panaszkodott, hogy mennyire fáradt, mivel már május óta folyamatosan dolgozik. Mondanom sem kell, ős volt az egyik társbérlője az étteremnek.
Az árak is csalódást okoztak, mivel elég borsosan mérik a "semmi" árát.
Évről évre visszajáró vendégek voltunk. Már most is feltételekkel mentünk oda, hogy talán most nem csalódunk.
Sajnos a vacsora után egyetértettünk abban, hogy ide sem megyünk többet.

Zsóka Fogadójának Étterme további értékelései

2019.06.18a párjával
Átutazóban, mivel nagyon éhesek voltunk, álltunk meg Szentantalfán. A teraszon foglaltunk helyet, amelyik nagyon hangulatos volt, még egy kedves cica is fogadott bennünket. A kiszolgálás rendkivül gyors volt.A választott ételek finomak és az adagok is megfelelő nagyságúak. A választék nem túl...
2019.06.10a párjával
Jártukban-keltünkben, faluról falura kerestünk egy éttermet. Ez nem is olyan egyszerű dolog. Elmentünk Balatonhenyére, de ott pl. semmi sincs. Azután Tagyon felé, majd Szentantalfa és akkor a kanyarban ott van ez a hely. Végre! Parkolni nincs hely az udvaron, sokan vannak, valahol a falu egyik...
2016.07.25gyerekekkel
Kellemes környezet (főleg a terasz), udvarias és gyors kiszolgálás, gyorsan áttekinthető étlap, finom ételek, ennek megfelelő árakkal.