Gondolával a híd alatt

Adzuki Sushi & Wok SzentendreAdzuki Sushi & Wok Szentendre a térképen

Kiváló 2023. szeptemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2023. szeptember 16.
Szentendrei kirándulásunk során kései ebédhelyszínként formabontó módon nem egy tradicionális magyaros kisvendéglőt választottunk, melyekből pedig jó pár található, hanem egy sushi éttermet, amely ebben a műfajban az egyetlen a kisvárosban, ha jól tudom. (a Wok Sei a 11-es út mellett bezárt, emlékeim szerint)
Az Adzuki étterem a japán vörösbabról kapta a nevét.
Egy kellemes, fedett, árnyas és japános hangulatú teraszról léphetünk be az étterembe, amely egyszerű, puritán berendezésű és légkondi sem volt. Így egyértelműnek tűnt a választás, a teraszon foglaltunk helyet. Az étlap első lapja a pálcikahasználat rejtelmeibe vezeti be a vendégeket, valamint a sushik típusait mutatja be.
A számtalan sushi szetten és boxon kívül vannak még további távol-keleti ételeik, nemcsak japán, de thai, vietnámi és kínai fogások is. Levesek között a japán miso mellett a vietnámi Pho, a thai Tom Kha szerepel, én ez utóbbiból garnélásat kértem (2470 Ft/ 4 dl). Az előételek között gyoza, edamame, tavaszi tekercs, a főételek terén többféle Pad Thai, udon tészta, curry szerepelt. A legszélesebb kínálat a sushik terén volt, maki, futomaki, uramaki, hotto, nigiri, temaki, sashimi.
A sushikat elsőre az átlagosnál drágábbnak találtuk, mivel gyakran eszünk, eléggé képben vagyunk az árak terén. De amikor megkaptuk az ételeinket, örömmel és meglepetten tapasztaltuk, hogy itt a tekercsek sokkal, de tényleg sokkal nagyobbak, így kiadósak voltak a fogások, és így már ár-érték arányban is korrekt volt, amit kaptunk.
Italokkal együtt 4 főre 25.000 Ft alatt fizettem kicsivel úgy, hogy még elvitelre is csomagoltattunk, el sem tudtunk fogyasztani mindent helyben. A gyerekek örömére buborékos Bubble Teát is tartanak, ebből epreset és licsiset választottunk (1.490 Ft), valamint kancsós limonádét (1,5 liter 2.200 Ft). A már említett leves mellett a 22 db-os Hokkaido szettet (11.350 Ft), lazacos, avokádós makik voltak a rákos és lazacos nigirik mellett, illetve 2 db tempurás rákos torpedo spicí temaki (ezt még sosem kóstoltuk máshol korábban), valamint Sake Hottót (4.350 Ft), és pluszban még egy 8 db-os uborkás makit (Kappa maki 8 db / 1.560 Ft).
Kicsit hosszabb volt a várakozási idő, ami miatt elnézést kértek, azt hiszem, egy ételfutáros rendelés miatt lassultak be. Amit kaptunk, az abszolút kárpótolt minket a várakozásért, ráadásul a tálalás is különleges és szép volt a gondolán, illetve a hídon, ilyen formájú tálalókon.
Az elviteles dobozért nem kellett pluszban fizetni.
A mosdó egy kissé avítt. Nincs kötelező szerviz díj.
Összességében nagyon remek ebéd élmény volt, jár az 5 pont.
Adzuki Sushi & Wok Szentendre - MosdóAdzuki Sushi & Wok Szentendre - Étel/italAdzuki Sushi & Wok Szentendre - Étel/italAdzuki Sushi & Wok Szentendre - Étel/italAdzuki Sushi & Wok Szentendre - Étel/italAdzuki Sushi & Wok Szentendre - Étel/italAdzuki Sushi & Wok Szentendre - Étel/italAdzuki Sushi & Wok Szentendre - EgyébAdzuki Sushi & Wok Szentendre - Étel/italAdzuki Sushi & Wok Szentendre - Külső képAdzuki Sushi & Wok Szentendre - BelsőAdzuki Sushi & Wok Szentendre - BelsőAdzuki Sushi & Wok Szentendre - Étlap/itallapAdzuki Sushi & Wok Szentendre - Étlap/itallapAdzuki Sushi & Wok Szentendre - BelsőAdzuki Sushi & Wok Szentendre - BelsőAdzuki Sushi & Wok Szentendre - Külső képAdzuki Sushi & Wok Szentendre - Külső képAdzuki Sushi & Wok Szentendre - Külső kép

Adzuki Sushi & Wok további értékelései

2020.11.17a párjával
Az Adzuki sushi nagyon jó hely, tetszett a beltér is, a kiszolgálás osztályon felüli volt. Mi egyébként a teraszon ültünk le. A kiemelkedő élményhez hozzájárult az is, hogy társam is ínyenc volt, ráadásul nálam igényesebb, de ez a hely teljesítette az ő elvárásait is. Sushikat ettünk továbbá...