Azért ez jobb, mint a többi négyes

Mártoni Csárda SzigetszentmártonMártoni Csárda Szigetszentmárton a térképen

2022. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. január 30.
Valami bisztrót nézegettünk az országút mellett, nem volt igazán ebédszerű a kínálata, megnéztem a telefonomat, hát az ittjartam.hu-n ez a csárda van, de még élő ember nem járt itt. De egy Dunaparti csárda azért nem lehet olyan rossz, nem? Egy perc autóval az országútról, és hopp, már ott is van. Nincs nagyon kitáblázva a környéken, az biztos. Meg hát nem ilyennek képzelsz el egy csárdát. Hogy ez mitől "csárda", az is egy jó kérdés... Fogalmunk sem volt, hogy nyitva van, vagy hol a bejárat, teljesen lezárt ajtókat nyitogattunk, volt, ahol valami átalakítás folyt éppen, de egy csomó autó parkolt itt, azok vajon miért jöttek? Azután csak kiderült, valahonnan az épület túloldalán csak van egy bejárat az egyik lépcsőnél, és tényleg van egy étterem is. Szívélyesen fogadtak már az ajtóban. Egyáltalán nem látszik belül sem csárdának, inkább átlag vidéki étterem. Akadt egy asztal is nekünk. A kiszolgálás amúgy nagyon jó. Az étlap nagyon érdekes, inkább újragondolt, attraktív magyaros falatokat ígér, meg mindenféle jót, csak figyelni kell. Egy-egy csésze húslevessel kezdtük, gyöngyöző húsleves marharoláddal, forró volt, gyorsan meg lehet vele barátkozni, és jól is esett. Nejem császárbansült sertés szűzpecsenyét bajor káposztával, én meg zöldségeken párolt marhapofát krémmel, vargányás macesszel... és bizony meglepően jó volt! Kellemes meglepetés, jól is laktunk, a szomszéd asztalhoz meg épen kivittek mindenféle desszertet. Ezerlapos krémes.. de jól hangzik! Némi tanakodás után azt kértünk, fel is vették a rendelést, azután, kis idő múlva kijött egy úr, egy igazán szimpatikus ember, talán főnök itt, és bűnbánóan elkezdte magyarázni, hogy mit is tegyünk, közben a kért finomság elfogyott. De megbeszéltünk helyette somlói habos galuskát, almatortát... és lám, mekkora jó lapot dobott az élet! Ez volt az ebéd koronája, hihetetlen fonom volt a somlói is, meg az almatorta is! J volt, hogy egész ebéd közben többször is érdeklődtek, hogy menyire vagyunk megelégedve, hogy ízlett az étel, én nagyon jóllaktam, és kitűnően éreztem magam. A végén volt valami vicces közjáték a hordozható pénztárgéppel más szalagot tett bele valaki, mint ami belevaló és félreértés volt, hogy kártyával fizetünk vagy készpénzzel. De ez csak olyan kis közjáték csetlés-botlás. Összességében ez egy bivalyerős négyes sok szempontból inkább ötös, de azért ahhoz még egy kicsit össze kell jönnie minden tényezőnek. A számla NEM tartalmaz szervízdíjat.
Mártoni Csárda Szigetszentmárton - EgyébMártoni Csárda Szigetszentmárton - Étlap/itallapMártoni Csárda Szigetszentmárton - Külső képMártoni Csárda Szigetszentmárton - MosdóMártoni Csárda Szigetszentmárton - MosdóMártoni Csárda Szigetszentmárton - BelsőMártoni Csárda Szigetszentmárton - Külső képMártoni Csárda Szigetszentmárton - BelsőMártoni Csárda Szigetszentmárton - BelsőMártoni Csárda Szigetszentmárton - Étel/italMártoni Csárda Szigetszentmárton - Étlap/itallapMártoni Csárda Szigetszentmárton - Étlap/itallapMártoni Csárda Szigetszentmárton - Étlap/itallapMártoni Csárda Szigetszentmárton - Külső képMártoni Csárda Szigetszentmárton - Étel/italMártoni Csárda Szigetszentmárton - Étel/italMártoni Csárda Szigetszentmárton - Étel/italMártoni Csárda Szigetszentmárton - Étel/italMártoni Csárda Szigetszentmárton - Külső képMártoni Csárda Szigetszentmárton - Külső képMártoni Csárda Szigetszentmárton - Külső kép