Vacsora helyett beértük fagyival

Garden Cafe SzigetszentmiklósGarden Cafe Szigetszentmiklós a térképen

Kiváló 2017. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 9.
A Kis-Dunánál lévő úszóláp tanösvényhez jöttünk el kirándulni a gyerekekkel. A tanösvény déli bejáratánál, a híd lába előtt található, csodálatos környezetben a Garden kávézó. Csupa zöld a kert, és a kerítésnél már a Duna-part húzódik. Modern, hangulatos, igényes hely. A tanösvényről is rálátni a kávézóra. A kertben grillsütő működik, és elég sok ülőhelyük van kinn a szabadban is. A kertben felállított fagyispulthoz mentünk először, hogy a gyerekek kapjanak egy kis motivációt a gyalogláshoz. Carte D'Or fagyikat árulnak, kb. 15 féle íz közül lehetett választani, azaz majdnem a teljes Carte D'Or repertoárból. 220 Ft volt egy gombóc. A fiatal pultos hölgy nagyon kedves és segítőkész volt, viszont elmondta, hogy csak korlátozott ideig van konyhájuk, mindjárt zár, így kiderült, hogy mire visszaérünk a tanösvényről, már nem lehet náluk "komolyabb" ételt enni. Mondjuk az étlap annyira nem tűnt izgalmasnak, de valószínűleg tudtunk volna belőle választani. Talán egy következő alkalommal többet időzünk el itt!
Garden Cafe Szigetszentmiklós - Külső képGarden Cafe Szigetszentmiklós - Étel/italGarden Cafe Szigetszentmiklós - Étlap/itallapGarden Cafe Szigetszentmiklós - Külső képGarden Cafe Szigetszentmiklós - Külső képGarden Cafe Szigetszentmiklós - Külső képGarden Cafe Szigetszentmiklós - Külső képGarden Cafe Szigetszentmiklós - Külső kép

Garden Cafe további értékelései

2018.05.29a párjával
Biciklizés közben fedeztük fel véletlenül ezt a helyet. Kintről nem is sejtettük, belül milyen szépen kialakított hangulatos kerthelyiség van. Fagyizást terveztünk, de végül sütizés lett belőle, amit nem is bántunk meg. Nem mindegyik süti volt finom, amit kóstoltunk, de szerencsére akadt köztük...