Megpróbáltuk mégegyszer!

Bakos Attila Vendéglője SzigligetBakos Attila Vendéglője Szigliget a térképen

Szörnyű 2019. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2019. október 28.
Pár évvel ezelőtt jártunk már ebben az étteremben, és azt mondtuk, hogy nem fogunk többet betérni, de mivel hangulatosan van berendezve,ami tetszett is ezért gondoltuk kap még egy esélyt.
Nyitásra értünk oda, a tulajdonos személyesen nyitott, bár ne tette volna,mert úgy nézett ki mind aki átmulatott,néhány éjszakát,és úgy is viselkedett.Hozott két étlapot megnéztük, 2 leves és öt főétel volt a választék, az is borsos áron. Tudjuk, hogy mostanában, sztárséfeknek nevezett,elme....gyant szakácsok ezt típusú az étlapot preferálják, mi viszont egyáltalán nem ezért felálltunk és eljöttünk.
Többet tényleg nem megyünk.

Bakos Attila Vendéglője további értékelései

2022.09.07barátokkal
Bakos Attila vendéglője egyike a legmeghittebb, legrokonszenvesebb, legszerethetőbb éttermek egyikének. A falon megannyi berámázott kicsi kép, köztük családi fotók is. A tulajdonos keresztény nemzeti értékrendje egyértelműen kiderül a dekorációból. A kiszolgálás helyhez illő, kedves, családias....
2021.08.22a párjával
Egész évben nyitva, Bakos Attila személyes kiszolgálásával és anekdotáival Szigilet és az ország múltjáról és jelenéről. Finom étkek, kitűnő borok, János-áldás.
2020.11.03a párjával
Nagyon családias hangulat. Az étterem tele van kis apróságokkal ami nagyon hangulatossá teszi. A teraszon étkeztünk párommal én natúr sült halat, ő halászlevet. Gyorsan megkaptuk a rendelésünket az italunkat is. A halászléhez egy nagy tányér "patika" is járt ami mindenféle fűszert, és belsőséget...
Kardamom Apartman Szigliget - November 1.