Azt nem kérdeztem meg, hogy a hal honnan van.

Oszi Bácsi Keszegsütödéje SzigligetOszi Bácsi Keszegsütödéje Szigliget a térképen

Átlagos 2018. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 21.
Idén nyáron eljutottunk Szigligeten a sokak által egyszerűen csak a Balaton legjobb halsütődéjének titulált helyre, amely még B. Mária gasztrofőmegmondó asszony műsorában is szerepelt.
A nevében keszegsütőde, de lehetett kapni még süllőt, pisztrángot, harcsát és pontyot is.
Az eredeti hamisítatlan balatoni argentin hekktől valamiért herótjuk van, mert azt nem árulnak, pedig igény lenne rá (és az alábbiakra figyelemmel nem is teljesen értem).
Bennem egyébként a balatoni halsütődék kínálatát nézegetve és eszegetve mindig egy nagy kérdőjel van. Pár éve ugyanis egy BALATONI halfesztiválon (a parttól 100 méterre) sikerült eredeti hamisítatlan balatoni KAZAH süllőt fogyasztanom, ismerősük szerint ha a halsütő betart egy remek törvényt, igazi, Balatonból fogott halakat nem is árulhat. A Balatonból ugyanis csak a pecások foghatnak halat, de ők meg csak saját fogyasztásra, elvileg nem adhatják el a halsütődéseknek, halászni meg nem lehet.
Úgyhogy Oszi bácsitól süllőt vettünk, amit úgy ettünk, hogy balatoni süllő, finom volt. Azt inkább nem kérdeztem meg, hogy a hal honnan van, mert arra egy halsütődés a Balaton partján úgysem tud jó választ adni (azt nyilván nem fogja mondani, hogy kazah vagy román, azt meg nem mondhatja, hogy balatoni, mégha netán az is..:) )

Oszi Bácsi Keszegsütödéje további értékelései

2023.08.02gyerekekkel
4 felnőttel es egy ket es fel evessel erkeztunk, a rendeles felvetel alkalmaval segitettek, egyeztettünk milyen halat szeretnénk enni es ők tapasztalataik alapjan ajanlottak meretet, koretet, szószokat - bőséges valtozatos adagot kaptunk. A hal igazan friss, nincs "hasznalt olaj" mellek íz,...
2023.03.08családjával
Folyamatosan visszatérő vendégeket vagyunk és a színvonal folyamatosan tartja magát. Sőt, akár meg merem kockáztatni, hogy talán mindig jobb, mint az előző év. Nagyon színvonalas tálalás, igényes és kedves kiszolgálás - ez az, amiről a mai emberek elfeledkeznek és néha még én érzem magam...
2022.12.24barátokkal
Oszi Bácsi keszegsütődéje örök sztár a szigligeti strandon. Ügyesen megoldották, hogy azok ehessenek a mindig friss és megfelelően megsütött halból, akik nem akarnak bemenni a strandra. Évekkel ezelőtt jártunk már itt, akkor is keszeget ettünk, de sütnek pisztrángot és harcsát, süllőt is. Jó...
Kardamom Apartman Szigliget - November 1.