Vannak az életben kötelező dolgok - Na ez az a hely!

Oszi Bácsi Keszegsütödéje SzigligetOszi Bácsi Keszegsütödéje Szigliget a térképen

Kiváló 2020. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. október 14.
Bármikor, amikor az élet a Balaton északi részére sodor, muszáj elmennünk Oszi Bácsi Keszegezőjébe. Évről évre visszatérő vendégként azt kell, hogy mondjam, hogy a keszegtől, a süllőn át, a harcsán keresztül(harcsa chipset és mindennemű chipset kerülve) a pisztrángig mindig minden nagyon finom és úgy van elkészítve, hogy a lehető legkevesebbeket kelljen szálkázni. Szerencsére a savanyúságuk is mindig rendben van. A halak frissek és szeretem én kiválasztani, na de a legjobb, hogy mindig van valami vicces próbálkozása a kiszolgálónak. Idén már normális fatányéron ment a kiszolgálás, aminek valljuk be már ideje volt. Azért az sem rossz, hogy igényes szép környezet társul a halakhoz és finom szószokhoz.
Oszi Bácsi Keszegsütödéje Szigliget - Külső képOszi Bácsi Keszegsütödéje Szigliget - Külső képOszi Bácsi Keszegsütödéje Szigliget - Étel/ital

Oszi Bácsi Keszegsütödéje további értékelései

2023.08.02gyerekekkel
4 felnőttel es egy ket es fel evessel erkeztunk, a rendeles felvetel alkalmaval segitettek, egyeztettünk milyen halat szeretnénk enni es ők tapasztalataik alapjan ajanlottak meretet, koretet, szószokat - bőséges valtozatos adagot kaptunk. A hal igazan friss, nincs "hasznalt olaj" mellek íz,...
2023.03.08családjával
Folyamatosan visszatérő vendégeket vagyunk és a színvonal folyamatosan tartja magát. Sőt, akár meg merem kockáztatni, hogy talán mindig jobb, mint az előző év. Nagyon színvonalas tálalás, igényes és kedves kiszolgálás - ez az, amiről a mai emberek elfeledkeznek és néha még én érzem magam...
2022.12.24barátokkal
Oszi Bácsi keszegsütődéje örök sztár a szigligeti strandon. Ügyesen megoldották, hogy azok ehessenek a mindig friss és megfelelően megsütött halból, akik nem akarnak bemenni a strandra. Évekkel ezelőtt jártunk már itt, akkor is keszeget ettünk, de sütnek pisztrángot és harcsát, süllőt is. Jó...
Kardamom Apartman Szigliget - November 1.
November 1.
10.31-11.03.
Kardamom Apartman Szigliget
Ensana Thermal Aqua Hévíz - Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással
Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással