egyszer megéri

Lipicai Hotel & Étterem SzilvásváradLipicai Hotel & Étterem Szilvásvárad a térképen

Átlagos 2013. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2013. július 15.
sziasztok :) idén tértünk be ide a családommal egy vacsorára. Elég szép helyen fekszik, közel van a patak, viszonylag a központ és nyugis. Ahogy leültünk egy asztalhoz észrevettük hogy valami ételmaradék volt az abroszon. nem tulajdonítottunk ennek még túl nagy szerepet, gondoltuk máshol is előfordul. Megrendeltük ebédünket, az árak picit magasak, de általánosságban elmennek.Ami baj volt viszont, hogy több mint egy órát jelentett elkészíteni az ételt.Mi türelmesek voltunk, de a mellettünk levő asztalnál már betelt a pohár, ez érthető hisz ők már rég ott voltak mikor jöttünk. A másik kiakasztó az volt mikor a pincér az uborkasaláta levét ráborította anyukámra, ez azért egy elég nagy felszolgálási baki,és bocsánatkérések helyett arra hivatkozott hogy nem tudta hogy ennyi leve van a salátának. Az étel amúgy finom volt, nem kiemelkedően, másfél órát azért nem ért meg :(

Lipicai Hotel & Étterem további értékelései

2021.05.25barátokkal
Kritikán aluli kiszolgálás! Hideg leves fagyasztott zöldségekkel! A főételre több mint 2 órát vártunk amikor a türelem elfogyott. Érdeklődésünkre a felszolgáló csak össze-vissza beszélt, majd további negyedóra várakozás után visszamondtuk a rendelést! A szomszéd asztal szerint jól tettük, mert az...
2019.07.31a párjával
Szalajka völgyi túrából tértünk be nagy reményekkel, de nekünk nagy csalódás volt, pedig a küllem és a kiválasztott étel jónak tűnt. Érkezés és távozás között másfél óra telt el és ebből 10 perc volt az étkezés, a többi a várakozás...3-4 asztalnál ültek a teraszon, nem gondoltam volna, hogy egy...
2019.06.16barátokkal
Hétvégi rekkenő melegben a szilvásváradi nyűzsgés mellett a fő uton található az étterem. Már külsőleg is izléses a terasz -muskátlik a rendezett ládákban.. Az aasztalok kockás piros teritőkkel várják a vendégeket. Kiszolgálás gyors.. Az étlap precizen fent van az étterem honlapján... A finom...
Lilla Apartmanházak Szilvásvárad - November 1.