Sir Francis Drake is megirígyelhetné.....

Sir Francis Drake Étterem SzolnokSir Francis Drake Étterem Szolnok a térképen

Kiváló 2017. decemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2017. december 27.
Szolnokon a Szigligeti Színházban van bérletünk. Úgy indulunk otthonról, hogy előtte mindig valamelyik étteremben megvacsorázunk. Most a választás a Sir Francis Drake étteremre esett. Telefonon egyeztettem az étteremmel, hogy 17:30-kor érkezünk és 17:45-re kérjük tálalni a vacsorát. E-mail-ben megírtam nekik, ki mit kér. Érkezéskor helyünkre vezettek és közölték: "már is szólok a szakácsnak, hogy megérkeztek". Pontos időben ott volt a frissen sült meleg, nagy adag és finom vacsora. Udvarias és figyelmes kiszolgálás, kiváló étkek. Csak javasolni tudjuk másoknak is.

Sir Francis Drake Étterem további értékelései

2018.06.23gyerekekkel
Ebben az étteremben tartottunk egy családi, ballagási ebédet. Nagyon finom ételeket kaptunk, hatalmas adagokkal és nagyon kedves kiszolgálással. Köszönjük szépen. Visszatérünk :)
2018.01.02a párjával
A karácsonyi menüt itt rendeltem meg a családomnak valószínűleg először és utoljára.Nem azt kaptuk meg amiben megegyeztünk a halászlé azt amikor megláttam otthon hogyan is néz ki legszívesebben visszavittem volna, hogy egyék meg, mert mindenek kinézet csak halászlének nem:-(((Víz+hal A köretet...
2017.12.30családjával
Ujra itt. Az édesanyám szülinapját ünnepeltük családdal. Előre foglaltunk helyet ,mivel azon a napon telt ház volt az alsó részen iskolai találkozó,minden asztal teltház ,mi a leválasztott részen.Előre rendelt fatányérost rendeltünk 3-4 féle variácioval,minden féle húsok,gomba ,velő ami...