SZÜLINAP 70

Sir Francis Drake Étterem SzolnokSir Francis Drake Étterem Szolnok a térképen

2017. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. december 30.
Ujra itt.
Az édesanyám szülinapját ünnepeltük családdal.
Előre foglaltunk helyet ,mivel azon a napon telt ház volt az alsó részen iskolai találkozó,minden asztal teltház ,mi a leválasztott részen.Előre rendelt fatányérost rendeltünk 3-4 féle variácioval,minden féle húsok,gomba ,velő ami valami miatt lemaradt sajnálatomra.mivel előre lett rendelve ,pontos idő,mégis nagyon sokat kellett várni,mire kiszolgáltak bennünket.nem voltam megelégedve,mert többször kellett szólni.az étel,finom,bőséges mindenki talált megfelelő ami tetszett neki,mindenki ,jól lakott.
Kézségesek voltak a bevitt torta felszolgálása.meglepetésemre a férjemmel mi is kaptunk tortát a lányunktól köszönetképpen-nagyon meghatódtam-tunk.Jól éreztünk magunkat az ünnepelt azt mondta soha nem fogja elfelejteni,mindig emlékezni fog rá ,mert meglepetés volt számára.De azért vissza térünk még.
Sir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - Étel/italSir Francis Drake Étterem Szolnok - Étel/italSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - Étel/italSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - BelsőSir Francis Drake Étterem Szolnok - Étel/italSir Francis Drake Étterem Szolnok - Étel/italSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - EgyébSir Francis Drake Étterem Szolnok - Egyéb

Sir Francis Drake Étterem további értékelései

2018.06.23gyerekekkel
Ebben az étteremben tartottunk egy családi, ballagási ebédet. Nagyon finom ételeket kaptunk, hatalmas adagokkal és nagyon kedves kiszolgálással. Köszönjük szépen. Visszatérünk :)
2018.01.02a párjával
A karácsonyi menüt itt rendeltem meg a családomnak valószínűleg először és utoljára.Nem azt kaptuk meg amiben megegyeztünk a halászlé azt amikor megláttam otthon hogyan is néz ki legszívesebben visszavittem volna, hogy egyék meg, mert mindenek kinézet csak halászlének nem:-(((Víz+hal A köretet...
2017.12.27barátokkal
Szolnokon a Szigligeti Színházban van bérletünk. Úgy indulunk otthonról, hogy előtte mindig valamelyik étteremben megvacsorázunk. Most a választás a Sir Francis Drake étteremre esett. Telefonon egyeztettem az étteremmel, hogy 17:30-kor érkezünk és 17:45-re kérjük tálalni a vacsorát. E-mail-ben...