Nem csak rajongóknak élmény

RepTár Szolnoki Repülőmúzeum SzolnokRepTár Szolnoki Repülőmúzeum Szolnok a térképen

Kihagyhatatlan 2018. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. február 15.
Sem én, sem a párom nem vagyunk nagy rajongói a haditechnikának és a repülőknek. Mégis, mivel annyi jót hallottunk erről a helyről, így ellátogattunk. Az ár, ahogy korábban is írták, kicsit magasnak tűnhet elsőre, ha teljes árút vesz az ember és hétvégén érkezik. Viszont 6 éves korig ingyenes a gyerekeknek, és rengetegféle kedvezményes lehetőség van. Nem számoltuk hány gépet láttunk összesen, de sok időt töltöttünk az udvaron (a hideg idő ellenére is) és az épületben is. Kis pultoknál lehet készíteni saját fényképes pilóta igazolványt és képeslapot is, amit el tudunk küldeni e-mailben. De vannak VR szemüvegek is, amivel belülről is szétnézhetünk egyes gépekben. Vannak szimulátorok és 4D-s mozi is, ezek 800 forintos zsetonnal vehetők igénybe. Ha megéhezik/szomjazik a család, akkor a bejárat mögött lévő kávézóban pihenhet és napi ebéd menüvel is várnak mindenkit. Egy kisebb ajándékbolt is van bent, ahol egyedi ruházatot (felnőtt és gyerek), játékokat és emléktárgyakat lehet vásárolni. Mindenkinek ajánlani tudom, mert valóban annak is jó élmény, aki nem kifejezetten rajongója a témának. Sok érdekességet láttunk!

RepTár Szolnoki Repülőmúzeum további értékelései

2022.11.24egyedül
Kihagyhatatlan
Úgy kb. mennyi esélye van annak matematikailag, hogy elmegyek, megnézem Szolnokon a Reptár múzeumot, éppen akkor, amikor az ittjartam is éppen közzétesz egy cikket róla? Szinte semmi... és mégis! Pedig nem beszéltünk össze! Szóval, ma ez történt. Térképen láttam, tudtam, hol van kb., hát bementem...
2021.09.11a párjával
Kiállítóhely Az ittjártam.hu értékelései között bukkantunk erre az egyedülálló repüléstörténeti kiállításra, mely Szolnokon található. A múzeum fedett és szabadtéri bemutatóhelyein főleg hadászati célú repülőgépek kerülnek kiállításra. A bemutatott gépek, ruhák, fegyverek valósághűen mutatják be...
2021.08.22gyerekekkel
Kihagyhatatlan
Lenyűgözők a kiállított repülők. Ezúttal a hangárban található akadálypálya volt a sztár. De a játszóteret is nagyon szeretik a gyeekek. Kicsiknek, nagyoknak nagy élmény a Reptár.