Aroppanos köret textura trendi, de nem a nyers!!!

Deck Bistro & Bar SzombathelyDeck Bistro & Bar Szombathely a térképen

2016. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. szeptember 20.
Tegnap délben voltunk ebédelni a Deck bisztroban,(13.09.2016) izléses berendezés pazar környezet. A fedett teraszra ültünk,ahonnan késöbb asztalcserére kenyszerültünk mert olyan meleget sugárzott a müanyag áttetszö tetö,mintha szaunában lettünk volna!!
Gyors kedves szakszerü kiszolgálás M. felszolgalotol.
Az aktuális ajánlat az amerikai steak választék szakmai tudást sugároz.Csak a Chateaubriand hiányzott a nagyszerü választékbol.Sajnos nem ezekböl rendeltünk , hanem két hal ételt.Tökmagos Fogasfilét és vörös lazacsteakot.Mindkét halétel sütése tökéletessen sikerült,szépen, izlésesse volt megtálalva.
Egy észrevételem van mindkét felszolgált étel körete nem a mostani trend szerinti "roppanos"-ra sikerült ,hanem NYERS volt.amit a halkéssel képtelenség volt elvágni. ( A halkés künölben is tompa az esetleges halszálkák miatt) A köretként a tányéron levö kukorica szeletet pedig csak kézzel lehetett elfogyasztani.Szoltam a pincérnek,hogy a köret nyers mindjár felajánlotta hogy kicseréli.Üzentem a szakácsnak hogy a köret nem "roppanos", hanem nyers. A szakács szerint ilyennek kel lennie,ami szerintem szakmailag helytelen. (Azt Rohkost-nak hivják)A tányeromon hagytam a nyersre sikerült köretekböl hogy a szakács meggyözödhessen a köret állagárol! ezt a kritikát épitö szandékkal teszem.
Nyugdijjas gastronom
Deck Bistro & Bar Szombathely - Étel/italDeck Bistro & Bar Szombathely - Étel/ital

Deck Bistro & Bar további értékelései

2022.10.23családjával
Óriási csalódás volt, gyönyörű hely, nagyon kedves felszolgálók, de a kaja az borzalom! A pho leves nem is hasonlított pho levesre, egy merő szójaszósz! a hortobágyi palacsinta olyan volt mint egy vizes szivacs a töltelék íztelen undorító volt, 4 fős társaságból 4 nek hasmenése lett! Soha többet...
2019.01.15gyerekekkel
A Deck bisztrót némi világhálós kutakodás után választottuk ki, miután eldöntöttük, hogy Szombathelyen ebédelünk családilag, útban Ausztriából hazafelé. Nem csalódtunk. Azt már a neten közzétett étlap elolvasásakor észleltük, hogy itt meghaladják az elmúlt évtizedek sablonjait, de úgy, hogy...
2018.12.18a párjával
Férjemmel látogattunk el az étterembe, ez olyan igazi kiöltözős hely. Korábban, mikor nem este mentünk, voltak gyerekes családok, rájuk is fel vannak készülve, de kettesben esti vacsorának ideális. A pincér szuper volt, kedves, közvetlen, de mégsem tolakodó. Az ételek nagyon finomak, ami nem...
P4W Hotel Residence Szombathely - Napi árak reggelis ellátással
2024.08.19-ig
P4W Hotel Residence Szombathely
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel