Gasztronómiai élmény

Deck Bistro & Bar SzombathelyDeck Bistro & Bar Szombathely a térképen

Kiváló 2016. decemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2017. január 1.
Az itteni ajánlás következtében mentünk be ebédelni ebbe az étterembe, amikor Szombathelyen jártunk. A pincér hölgy először jelezte, hogy nincs hely, csak a teraszon, de aztán mégis felszabadult egy asztal. A limonádék gusztusosak és finomak voltak, majd a társaság minden tagja puha marhapofát kért dödöllével és hagymamártással. Kellemes volt a hangulat, így először fel sem tűnt, hogy már milyen régóta várunk az ebédre, de jött a pincérhölgy, és jelezte, hogy a vártnál nagyobb a forgalmuk, így sajnos a konyha nem bírja, így többet kell várnunk, ezért kárpótlásul az italra az ő vendégük vagyunk. Pár perc múlva újra jött és megköszönte a türelmünket, és jelezte, hogy kb. 5 perc múlva elkészül az ebédünk. Hát az öt perc 15 perc lett, de akkor végre megérkezett az étel. Érdemes volt várni, mert igen finom volt, igazi gasztronómiai élmény!Felajánlották, hogy még kávéra is a vendégük vagyunk, de erről végül is lemondtunk. Nagyon tetszett, hogy önként korrigálták a hibájukat, és nem kellett kiharcolni. Ha Szombathelyen járunk újra ide jövünk ebédelni, mert az étlapon még sok nagyon különleges étel volt, amit szívesen megkóstolnánk.
Deck Bistro & Bar Szombathely - Étel/ital

Deck Bistro & Bar további értékelései

2022.10.23családjával
Óriási csalódás volt, gyönyörű hely, nagyon kedves felszolgálók, de a kaja az borzalom! A pho leves nem is hasonlított pho levesre, egy merő szójaszósz! a hortobágyi palacsinta olyan volt mint egy vizes szivacs a töltelék íztelen undorító volt, 4 fős társaságból 4 nek hasmenése lett! Soha többet...
2019.01.15gyerekekkel
A Deck bisztrót némi világhálós kutakodás után választottuk ki, miután eldöntöttük, hogy Szombathelyen ebédelünk családilag, útban Ausztriából hazafelé. Nem csalódtunk. Azt már a neten közzétett étlap elolvasásakor észleltük, hogy itt meghaladják az elmúlt évtizedek sablonjait, de úgy, hogy...
2018.12.18a párjával
Férjemmel látogattunk el az étterembe, ez olyan igazi kiöltözős hely. Korábban, mikor nem este mentünk, voltak gyerekes családok, rájuk is fel vannak készülve, de kettesben esti vacsorának ideális. A pincér szuper volt, kedves, közvetlen, de mégsem tolakodó. Az ételek nagyon finomak, ami nem...
P4W Hotel Residence Szombathely - Napi árak reggelis ellátással
2024.08.19-ig
P4W Hotel Residence Szombathely
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel