Kellemes hangulat

Május 1 Söröző & Étterem SzombathelyMájus 1 Söröző & Étterem Szombathely a térképen

Kiváló 2015. decemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2015. december 6.
Társasággal vettünk részt egy vacsorán. Szépen megterített asztalok, udvarias, kedves fogadtatás. Finom ételek, bőséges adagok, előzékeny kiszolgálás.Hangulatosan feldíszített terem, minden adott volt, hogy az ember jól érezze magát. A pincérek készségesek voltak,mosolyogtak, az ember érezte, hogy értünk vannak. Maga az étterem elhelyezkedése is csodás, szabad és ingyenes parkolókkal várják a vendégeket. Szívesen ajánlom!

Május 1 Söröző & Étterem további értékelései

2022.10.01egyedül
Július végén töltöttem pár napot a városban. Vasárnap volt, hosszas keresgélés után találtam ezt a helyet ahol még volt szabad hely. Tévedés ne essék, kb 50 vendég ebédelt... A felszolgáló hölgy tüneményes volt és villámgyorsan dolgozott. Dijoni mustáros sertéstarja steak-et kértem, amire nem...
2022.05.23barátokkal
Nem valami szép dolog, ha én most rosszat mondok erre a helyre. Valamikori általános iskolai társaim találkozóhelye, ehhez az időszaki öregkonferenciához most én is csatlakoztam, ha már arra jártam. A város szép helyén van, kint a zöldben, a domboknál, az egykor elegáns villák környékén, meg...
2021.09.13a párjával
Vasárnap ebédidőben ültünk be a félházas teraszra. A pincér azonnal megjelent, az étlap azonnal, az italok perceken belül megérkeztek, a rendelés is megtörtént, a ház kétszemélyes tálját választottuk, mivel mindkét, a neten kinézett ételt tartalmazta. Amíg várakoztunk körülnéztünk. Az étterem...