Nem kritika, csak egy jó tanács

Május 1 Söröző & Étterem SzombathelyMájus 1 Söröző & Étterem Szombathely a térképen

2018. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 27.
Este 11-kor értünk a vendéglátóhelyre. Szerettünk volna enni valamit, de sajnos a konyha már zárva volt. Az étlap alapján, melyet korábban a neten lapoztunk fel, egész jó ételek vannak, gondoltuk egy jó kis velőspirítósra vevők lennénk. Sajnos ez nem jött össze. Jó lenne ha legalább az egyszerűbb ételeket, pl. velőspirítós, melegszendvics, nyitvatartás végéig lehetne kérni.
Amúgy a hely nagyon hangulatos, tisztaság van. Kedves kiszolgálás, élőzene. Az árak a földön járnak.
Biztos hogy megyünk még ide, de időben, hogy mondjuk egy jó kis bicajtúra után, teletömjük magunkat egy kis velőspirítóssal.

Május 1 Söröző & Étterem további értékelései

2022.10.01egyedül
Július végén töltöttem pár napot a városban. Vasárnap volt, hosszas keresgélés után találtam ezt a helyet ahol még volt szabad hely. Tévedés ne essék, kb 50 vendég ebédelt... A felszolgáló hölgy tüneményes volt és villámgyorsan dolgozott. Dijoni mustáros sertéstarja steak-et kértem, amire nem...
2022.05.23barátokkal
Nem valami szép dolog, ha én most rosszat mondok erre a helyre. Valamikori általános iskolai társaim találkozóhelye, ehhez az időszaki öregkonferenciához most én is csatlakoztam, ha már arra jártam. A város szép helyén van, kint a zöldben, a domboknál, az egykor elegáns villák környékén, meg...
2021.09.13a párjával
Vasárnap ebédidőben ültünk be a félházas teraszra. A pincér azonnal megjelent, az étlap azonnal, az italok perceken belül megérkeztek, a rendelés is megtörtént, a ház kétszemélyes tálját választottuk, mivel mindkét, a neten kinézett ételt tartalmazta. Amíg várakoztunk körülnéztünk. Az étterem...
P4W Hotel Residence Szombathely - Napi árak reggelis ellátással
2024.08.19-ig
P4W Hotel Residence Szombathely
Ensana Thermal Sárvár - Wellness élmények előfoglalással
Wellness élmények előfoglalással
2024.11.01-ig
Ensana Thermal Sárvár
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel