Esti lazítás.

Május 1 Söröző & Étterem SzombathelyMájus 1 Söröző & Étterem Szombathely a térképen

Kiváló 2019. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. november 5.
Nevéhez méltóan vigyáz a régi felvonulásos retróra de mellette megújulva finom és látványos tálalással fiatalos lendület a jellemző. A régi tulaj biztosan büszke a fiára és csapatára akik tovább viszik a régi jót ötvözve a mostani kívánalmakkal. Nagy adagok és odafigyelő felszolgálók gondoskodnak mindenkiről. Úgy álltunk fel, hogy ide még vissza kell jönni. Jó érzés volt látni, hogy a saját névnapjukat ( Mária ) is az étteremben a vendégekkel együtt tartották.

Május 1 Söröző & Étterem további értékelései

2022.10.01egyedül
Július végén töltöttem pár napot a városban. Vasárnap volt, hosszas keresgélés után találtam ezt a helyet ahol még volt szabad hely. Tévedés ne essék, kb 50 vendég ebédelt... A felszolgáló hölgy tüneményes volt és villámgyorsan dolgozott. Dijoni mustáros sertéstarja steak-et kértem, amire nem...
2022.05.23barátokkal
Nem valami szép dolog, ha én most rosszat mondok erre a helyre. Valamikori általános iskolai társaim találkozóhelye, ehhez az időszaki öregkonferenciához most én is csatlakoztam, ha már arra jártam. A város szép helyén van, kint a zöldben, a domboknál, az egykor elegáns villák környékén, meg...
2021.09.13a párjával
Vasárnap ebédidőben ültünk be a félházas teraszra. A pincér azonnal megjelent, az étlap azonnal, az italok perceken belül megérkeztek, a rendelés is megtörtént, a ház kétszemélyes tálját választottuk, mivel mindkét, a neten kinézett ételt tartalmazta. Amíg várakoztunk körülnéztünk. Az étterem...
P4W Hotel Residence Szombathely - Napi árak reggelis ellátással
2024.08.19-ig
P4W Hotel Residence Szombathely
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel