Egy jó kis ebéd...

Old Post Pub SzombathelyOld Post Pub Szombathely a térképen

2016. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 14.
Legtöbbször egy menüre ugrunk be ebbe a hangulatos kis pub-ba. Gyors a kiszolgálás, kedvesek a pincérek és finomak az ételek. A belvárosban található, parkoló is van a közelben. Egy a baj, hogy ha nem megyünk időben, nem kapunk helyet. Elég kicsi, de azért van tele, mert jól főznek. Ízletesek a leveseik, ami más menüztető étteremről nem mindig mondható el. Mindig szívesen választjuk ezt a helyet!

Old Post Pub további értékelései

2016.09.15a párjával
Nyári szombat estén voltunk itt, kettesben. Kint a teraszon kaptunk helyet, szuper idő is volt, kellemes hangulat. A kiszolgálás teljesen rendben volt, nem kellett sokat várni. A rendelt ételek (grillezett húsok, zöldségek és mártások) nagyon finomak voltak, nagyon szemeztünk a sajttortás...
2016.09.09gyerekekkel
Párommal egy évvel ezelőtt jártunk itt, jót ettünk, ezért egy családi séta alkalmával gondoltam nem lenne rossz itt enni. Tetszett, hogy a pincér hölgyek sportmez-szerű pólót viseltek, rajta nevük - és gondolom - általuk választott szám. Délben mentünk, menü jónak ígérkezett: zellerkrém leves,...
2015.08.17a párjával
Ezt az éttermet is ki kellett próbálnunk, nem bántuk meg. Vacsorázni ültünk be, szerencsénk volt, nem voltak sokan. Délidőben többször láttam már tele, valószínűleg menüétkeztetés is zajlik a helyen. Hangulatosan van berendezve, terasz nélkül elég kicsi hely, kb. 20 fő a befogadókészség, de...
P4W Hotel Residence Szombathely - Napi árak reggelis ellátással
2024.08.19-ig
P4W Hotel Residence Szombathely
Ensana Thermal Sárvár - Wellness élmények előfoglalással
Wellness élmények előfoglalással
2024.11.01-ig
Ensana Thermal Sárvár
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel