Kis adag finomság

Omlett Étterem SzombathelyOmlett Étterem Szombathely a térképen

2016. áprilisban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. április 19.
Itt az oldalon már régóta szemeztem az étteremmel, ma a város olyan helyén volt megbeszélésem, amihez ez volt legközelebb. Kapva kaptam az alkalmon, beültettem a 'parner't (az amcsik nem vagy csak olyan röviden ejtik a t-t, a twenty-hez hasonlóan, hogy nem hallani).
Első blikkre tetszetősen berendezett az étterem, csak alaposan körültekintve állapítottuk meg, hogy valószínűleg a (nem tegnapi) nyitás óta valószínűleg még festve sem volt. Sajnos az asztalhoz ülve azt kellett tapasztalnunk, hogy mind az asztal, mind a szék szennyezett volt az előző étkezők által. A két felszolgáló hölgy futkosott, mint pók a falon, a megrendelést gyorsan felvették, a kiszolgálás is gyorsan ment, de egyiküknek sem jutott eszébe megkérdezni, hogy kérünk-e inni.
Kissé magyaros volt a menjü, karfiolleves és tarhonyás hús, mégis ezt választottuk. A leves nagyon finom volt, az adagnak megfelelően kis csészében tálalva. A tarhonyás hús "elveszett" a tányéron nekem túl kevés volt 1 db uborkával. Jól sikerült ízre, de az alacsony árhoz képest is kevésnek tűnt. Úgyhogy pluszba kértem valami palacsintát, ami töltve is volt és meggymártással is le volt borítva. Sajnos a nevét nem jegyeztem meg, és az étterem honlapján sem szerepel. Ezt egyébként már ízlésesen tálaltak, kis mentalevéllel, porcukorral.
A végén a kévéért is kuncsorogni kellett.
Szóval ízletes magyaros ebédet kaptunk - molekuláris adagban.
Tisztaság:Gyenge

Omlett Étterem további értékelései

2016.10.21kollégákkal
Kollégámmal érkeztünk munka után ebédelni. A pincérhölgy kicsit kelletlennek tűnt. Az étterem üres volt, halk zene szólt a háttérben. Az asztalunk nem volt a legtisztább, még az előző vendégek ételmaradványai fel-fel bukkantak a tányéralátét mellett. Bőséges választék volt, (ízesített sört...
2014.01.16családjával
Ezt a helyet ajánlották nekünk, így nőnapkor tértünk be egy kellemes ebédre! Tényleg nagyon kellemes, hangulatos, tiszta hely, jól éreztük magunkat! A kiszolgálás kedves, gyorsnak annyira nem mondható, az árak elfogadhatóak, az adagok hatalmasak! Mindenki mást evett, sajnos én akkor kicsit...
2013.07.24a párjával
Szombathelyen töltöttünk egy éjszakát, és egy barátunk javaslatára az Omlett-ben reggeliztünk. Előzőleg azt kértük a barátunktól, hogy olyan helyet javasoljon, ahol könnyen és díjmentesen parkolhatunk, ahol nyugalom és csend van reggel, ahol bent, vagy akár kint is leülhetünk, és ahol finom...
P4W Hotel Residence Szombathely - Napi árak reggelis ellátással
2024.08.19-ig
P4W Hotel Residence Szombathely
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel