Nőnapi ebéd az Omlett Étteremben

Omlett Étterem SzombathelyOmlett Étterem Szombathely a térképen

2013. márciusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2014. január 16.
Ezt a helyet ajánlották nekünk, így nőnapkor tértünk be egy kellemes ebédre! Tényleg nagyon kellemes, hangulatos, tiszta hely, jól éreztük magunkat! A kiszolgálás kedves, gyorsnak annyira nem mondható, az árak elfogadhatóak, az adagok hatalmasak! Mindenki mást evett, sajnos én akkor kicsit rosszul választottam, mert a milánói sertésborda - egyik kedvencem, több helyen ettem már -, de itt sajnos csalódás volt, a hús sajnos mócsingos volt, nem is kicsit, így sajnos sokat enni nem tudtam belőle, mert a mártás a tésztán is nagyon el volt rontva! Ez nem igazán megy nekik, de a többiek amiket ettek, nagyon finomak voltak! Összességében jó hely, még biztos fogunk menni!

Omlett Étterem további értékelései

2016.10.21kollégákkal
Kollégámmal érkeztünk munka után ebédelni. A pincérhölgy kicsit kelletlennek tűnt. Az étterem üres volt, halk zene szólt a háttérben. Az asztalunk nem volt a legtisztább, még az előző vendégek ételmaradványai fel-fel bukkantak a tányéralátét mellett. Bőséges választék volt, (ízesített sört...
2016.04.19barátokkal
Itt az oldalon már régóta szemeztem az étteremmel, ma a város olyan helyén volt megbeszélésem, amihez ez volt legközelebb. Kapva kaptam az alkalmon, beültettem a 'parner't (az amcsik nem vagy csak olyan röviden ejtik a t-t, a twenty-hez hasonlóan, hogy nem hallani). Első blikkre tetszetősen...
2013.07.24a párjával
Szombathelyen töltöttünk egy éjszakát, és egy barátunk javaslatára az Omlett-ben reggeliztünk. Előzőleg azt kértük a barátunktól, hogy olyan helyet javasoljon, ahol könnyen és díjmentesen parkolhatunk, ahol nyugalom és csend van reggel, ahol bent, vagy akár kint is leülhetünk, és ahol finom...
P4W Hotel Residence Szombathely - Napi árak reggelis ellátással
2024.08.19-ig
P4W Hotel Residence Szombathely
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel