Kiemelkedő csárda

Pásztor Csárda SzombathelyPásztor Csárda Szombathely a térképen

2012. decemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2013. december 11.
Egyik legkellemesebb csárdaélményem. A tárgyi környezet, a beltér kiképezése megejtően szép, valahol a paraszti és a polgári világ határmezsgyéjén mozog, a fogások klasszikusok, ahhoz képest, hogy milyen hosszú az étlap, sikerült minden frissen az asztalra tegyenek. A borlap korrekt, az árképzés elfogadható, a szorzó a szaküzleti árhoz képest 1.5-2. A kiszolgálással is meg voltunk elégedve. Kínálnak több izgalmas vadételt, vaddisznót, szarvast, vadnyulat.
Pásztor Csárda Szombathely - Étel/italPásztor Csárda Szombathely - BelsőPásztor Csárda Szombathely - Étel/italPásztor Csárda Szombathely - Étel/italPásztor Csárda Szombathely - Étel/italPásztor Csárda Szombathely - BelsőPásztor Csárda Szombathely - Külső képPásztor Csárda Szombathely - Külső képPásztor Csárda Szombathely - Külső képPásztor Csárda Szombathely - Étel/ital

Pásztor Csárda további értékelései

2023.02.25a párjával
Elég sok helyen jártunk, es ettünk már országszerte, de az egyik legjobb csárda ahol ettünk, jó ételek, hatalmas mennyiség. Nyugodt szívvel menjen a csárdába mindenki.
2020.06.20a párjával
Volt egy szabad óránk délidőben, beugrottunk egy menüt elfogyasztani. Kaptunk asztalt a teraszon és a sok vendég -táborozó gyerekcsapatok - ellenére gyors és kedves kiszolgálásban volt részünk.A két adag húsleves egy jó kis bográcsban került elénk, talán háromszor is merítettünk a finom...
2019.01.15családjával
A Pásztor csárdában tett bő fél évtizeddel ezelőtti látogatás az egyik legjobb csárdaélményemként maradt meg. A nemrégiben ismét ott jártam, sajnos a hely már messze nem volt annyira meggyőző, mint első alkalommal. Nehezen jutottunk oda, hogy a rendelést feladjuk, ha nem hívunk kifejezetten...
P4W Hotel Residence Szombathely - Napi árak reggelis ellátással
2024.08.19-ig
P4W Hotel Residence Szombathely
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel