Elsőre jobb volt

Pásztor Csárda SzombathelyPásztor Csárda Szombathely a térképen

Átlagos 2018. januárban, családjával járt ittÉrtékelt: 2019. január 15.
A Pásztor csárdában tett bő fél évtizeddel ezelőtti látogatás az egyik legjobb csárdaélményemként maradt meg. A nemrégiben ismét ott jártam, sajnos a hely már messze nem volt annyira meggyőző, mint első alkalommal.
Nehezen jutottunk oda, hogy a rendelést feladjuk, ha nem hívunk kifejezetten pincért az asztalunkhoz, talán fél óra is eltelik, míg eszébe jut valakinek, hogy megkérdezze, mit kérünk. A felszolgáló nem tudta megmondani, hogy melyik pincészet készíti a ház borát, azzal ment el, hogy megkérdezi, visszatérte után megtudtuk, hogy a bor nemesgulácsi, de a pincészetről továbbra sem kaptunk semmilyen információt. A (nagyipari) sört szisztematikusan s nyilván tudatosan jócskán a jel alá töltik, ilymódon az ígért mennyiség tizedét simán elcsalják a vendégtől.
Eddig tartott a bírálat.
Ami viszont továbbra is erény: az adagok tisztesek, az árak megfizethetőek, a beltér nagyon hangulatos, az egyik falon számos képet nézegethetünk Puskás Ferenc csárdabeli látogatásáról.
Ettünk halászlevet, süllőfilét zöldséges bundában cukkinit krumplipürével, rántott fogasfilét pirított magos zöldsalátával és szürkeharcsát paprikalében párolva dödöllével. A halászlé remek volt, a passzírozott lében friss, nem túlfőtt halat kaptunk, a fogas és a süllő friss volt és ízletes, ami nem mondható el a harcsáról, melynek köreteként felszolgált dödölle is csalódást okozott.
Fele üres, fele tele – mondhatnánk. Mi inkább a teli részét néztük, mert jó helyen jó barátokkal jól érzi magát az ember akkor is, ha akad kifogásolnivaló. Az üzletvezetésnek azonban jobban oda kellene figyelni a részletekre.
Pásztor Csárda Szombathely - Étel/italPásztor Csárda Szombathely - BelsőPásztor Csárda Szombathely - Étel/italPásztor Csárda Szombathely - Étel/italPásztor Csárda Szombathely - Étel/italPásztor Csárda Szombathely - BelsőPásztor Csárda Szombathely - Külső képPásztor Csárda Szombathely - Külső képPásztor Csárda Szombathely - Külső képPásztor Csárda Szombathely - Étel/ital

Pásztor Csárda további értékelései

2023.02.25a párjával
Elég sok helyen jártunk, es ettünk már országszerte, de az egyik legjobb csárda ahol ettünk, jó ételek, hatalmas mennyiség. Nyugodt szívvel menjen a csárdába mindenki.
2020.06.20a párjával
Volt egy szabad óránk délidőben, beugrottunk egy menüt elfogyasztani. Kaptunk asztalt a teraszon és a sok vendég -táborozó gyerekcsapatok - ellenére gyors és kedves kiszolgálásban volt részünk.A két adag húsleves egy jó kis bográcsban került elénk, talán háromszor is merítettünk a finom...
2018.09.20a párjával
Hangulatos, kellemes kerthelyiségben ettünk. Hatalmas adag leveseket, amik nagyon finomak voltak, mást nem is bírtunk enni, csak kávét kértünk. De láttuk, ahogy más asztalokhoz mekkora adagokat vittek ki. Aztán mindenhova vitték ki a maradékot becsomagolva, ezek szerint nem csak nekünk volt több,...
P4W Hotel Residence Szombathely - Napi árak reggelis ellátással
2024.08.19-ig
P4W Hotel Residence Szombathely
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel